Smillas synsvinkel*
Vi sidder i bilen på vej til hotellet.
Det er mørkt udenfor og klokken er mange!
Martinus er faldet i søvn, og Marcus sidder og ser youtube.
Jeg ved ikke med Sofie, jeg tror at hun kigger på sin telefon, hun sidder med ryggen til os andre.
Vi, er der snart så i kan godt vågne op, og forberede jer på at der venter mange fans gutter! Siger Kjell-Erik.
Århhhhgfh. Siger Martinus.
Jeg er træt! Han ligger sig ned igen.
Jeg ved at det har været en hård dag, men du bliver nødt til at komme op! Svarer Kjell-Erik.
Martinus sætter sig op, og kigger over på mig.
Jeg smiler til ham, og han smiler til mig.Marcus synsvinkel*
Vi er snart ved hotellet, jeg synes at det har taget en evighed at komme der til, men det har alligevel kun taget 20 min.
Sofie sover, jeg må nok til at vække hende, så vi kan komme ud af bilen.Sofies synsvinkel*
....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Martinus synsvinkel*
Vi er der nu.
Jeg hjælper Smilla ud.
Der er ikke så mange fans, kun 10, eller sådan noget.
De skal vel også hjem og i seng.
Kl. Er 01:02!
Tænk sig at de virkelig vil stå midt på gaden om natten, for at se Marcus og jeg i fem minutter.
Marcus og jeg giver dem vores autografer, derefter skynder vi os op på værelserne.
Vores far har bestilt tre værelser, et til Smilla og jeg, et til Marcus og Sofie og et til ham selv.Smillas synsvinkel*
Fuck jeg havde glemt at jeg ikke havde noget nattøj med.
Martinus, jeg har jo ikke nattøj med? Siger jeg til ham.
Du kan bare låne en t shirt af mig, svarer han.
Jeg får en af hans t shirts, den er lidt stor men den dufter godt af ham.
Man kan ikke beskrive den duft, men det er den bedste jeg nogensinde har duftet til.
Jeg går ud på badeværelset og skifter, jeg børster mine tænder med et af hotellets låne tandbørster ( de er alle sammen pakket ind og er helt nye, bare lige info )
Martinus har redt sengen, da jeg kommer tilbage.
Hvilken side vil du lægge i? Spørger han og griner.
Jeg er ligeglad, griner jeg tilbage.
Han smider sig i højre side, og jeg i venstre.
Martinus kaster sig over mig, og begynder at kilde mig.
Stop, Martinus, stop! Griner jeg.
Aldrig! Han griner.
Kæft det kilder.
Til sidst stopper han, og jeg ånder lettet op.
Han kigger mig dybt ind i øjnene.
Du er den bedste kæreste man kunne tænke sig! Siger han og kysser mig.
Nej for det er du! Smiler jeg.
Jeg lægger mig ned til Martinus.
Han holder om mig.
Godnat smukke smiler han.
Godnat svarer jeg og slukker lampen.
Jeg falder i søvn.Martinus synsvinkel*
Smilla er faldet i søvn.
Jeg nusser hende på kinden.
Hun er den smukkeste pige jeg nogensinde har set!
Jeg lægger mig også til t sove.Sofies synsvinkel*
Vi er kommet op på vores værelse, jeg har sovet hele turen her til.
Marcus tager fat om mig, og lægger mig ned i sengen.
Han kysser mig på munden, og jeg giver igen.
Vi lægger os til at sove.Kjell-Eriks synsvinkel*
Martinus & Smilla og Marcus & Sofie er gået til hvert sit hotelværelse.
Drengene og jeg plejer alle tre at dele et hotelværelse.
Men nu har de fået kærester, jeg kan selv huske hvordan det var dengang når man var forelsket, så de skal have plads til at være sammen med dem hvis de har lyst.
Smilla og Sofie er nogle skønne piger, jeg kan godt forstå at drengene er helt vilde med dem.
De er godt nok blevet store.
--------------------------------------------------------------------------
YOU ARE READING
Gunnarsen til efternavn?
FanfictionHei! Min historie kommer til at handle om, Smilla der skal til Marcus og Martinus koncert, møder dem backstage og lærer dem at kende. Måske byder fremtiden på lidt mere end bare det? Det får i at se? Håber i vil læse med! Har sygt gode idéer til his...