Kdo to sakra znoví? Erwin a Hange mají asi větší kocovinu než já. I přes tu bolest hlavy jsem se vydal otevřít ty dveře, ale čekalo mě překvapení. ,,Co tu děláš?" zeptal jsem se černovlasé mrchy kvůli které jsem se šel včera opít. Ani nestihla nic říct a já ji gestem ruky naznačil ať je radši ticho. Nechal jsem otevřené dveře a vydal jsem se oznámit Erenovi, že tu má návštěvu a já se šel převléct.
Levi šel tedy ač nerad otevřít a dovedl s sebou "skvělou" návštěvu. Mikasa se mi vrhla kolem krku a začala se vyptávat. ,,Mikaso já jsem něco s Levim řešil, mohla by ses přestat chovat jako moje matka?!" Už mě štve. Mikasa se zatvářila ublíženě a pustila mě.
Vyšel jsem z ložnice a poslouchal je. Mikasa? Nebo jak se ta kráva jmenuje. Pamatuju si všechny jména své jednotky a přátel Erena jen její mi vypadává. Vešel jsem do kuchyně a zpražil jsem černovlásku pohledem a pak se podíval na Erena. ,,Erene, běž se obléct jdeš se mnou. A ty," podíval jsem se na jeho nevlastní vtíravou sestru ,,běž se připravit, dnes budete uklízet" otočil jsem se a šel si ještě nasadit belty, pro Erena jsem vytáhl jedny co jsem měl schované a připravil mu je na postel. Eren mě následoval a Mikasa odešla rudá zlostí.
Levi ji hezky řečeno vyhodil. Vraždila mě pohledem. Poslední dobou ji nemám rád. Došel jsem za Levim, který připravoval výstroj pro mě, když to poskládal na postel, tak jsem k němu zezadu přišel a objal ho. Když mě miluje, tak mu tohle vadit nebude.