,,Ty taky Levi." Usmál jsem se. Slezl jsem z něj a vzal ho za boky a posadil si ho na sebe.
Seděl jsem na něm opřený bokem o jeho hruď a hlavou opřenou o rameno. ,,Je tu bordel." Poznamenal jsem s úšklebkem. ,,Hange tu bude muset uklízet."
,,Mě se do toho opravdu nechce, takže to na ni rád nechám." Řekl jsem a pohladil ho po vlasech. ,,Levi opovaž se na mě ještě někdy naštvat."
,,A co když se na tebe naštvu, Jeager?" Začal jsem ho provokovat.
,,Tak tě budu muset potrestat."
,,A jak mě potrestáš? To já jsem tady Heichou, Jeager."
,,Tak, že ti to nebude vůbec příjemný." Pokračoval jsem ve hře a usmál se. ,,A nejste." Dodal jsem.
,,A kdo je podle tebe tedy "Heichou"?" Pronesl jsem a uchechtl se.
,,Já přece!" Pronesl jsem hrdě.
,,A to od kdy?"
,,Od doby, co jsi byl podemnou."
,,Takže jsi "Heichou" asi 10 minut, jo? Tak to večer napravíme Heichou." Řekl jsem mu svůdně. Pomalu jsem se zvedl a šel hledat své oblečení. Nový "Heichou" se zvedl také a začal dělat to samé. Kopírka no. Otevřel jsem dveře a ztuhl jsem. Celá jednotka stála u dveří a všichni se červenali.
,,Kurva." Bylo jediné na co jsem se zmohl a sklopil hlavu.
,,Ale, ale Heichou, snad se nestydíte." Zakřenil jsem se na Erena a vyšel ze dveří. Díval jsem se na plno červených obličejů a zavolal na Erena. Připojil se ke mě a odcházeli jsme pryč. Poslední, co jsem slyšel bylo zalapání po dechu.
Tohle je poslední kapitola tohoto příběhu. Pokud se Vám skutečně líbil, jděte prosím na můj a mé kamarádky profil, který máme společný a najdete tam příběhy s Yaoi žánrem na skupinu Bts. Určitě napíšeme příběh i na Erena a Leviho, ale teď se chceme prozatím věnovat jenom jim.
S-t-e-r-e-k69 <-
Yoomin2018 <-
Též bych ráda, aby jste se zaměřily na učet mé kamarádky s kterou jsem psala tento příběh:
Akemi_Nikiforov
Mějte se krásně. <3