,,Jak to udělám.." Řekl jsem aniž bych si uvědomil, že jsem mluvil nahlas.
,,Jak mě ošukat?" Uchechtl jsem se vyčerpaně. ,,Dej mi ruku." Pošlušně mi podal svojí ruku a já jsem mu začal olizovat prsty. Nasál jsem je do pusy a olizoval je. V Erenových očích jsem viděl stejný chtíč jako u mě, možná větší.
Sklonil jsem se k jeho oušku. ,,Otočit, heichou." Řekl jsem a provokativně mu skousl ušní lalůček.
Zachvěl jsem se, když mi řekl "Heichou". Jen z toho jak to řekl jsem se zase vzrušil.
Otočil se a já do něj opatrně vsunul jeden prst mezitím co jsem ho líbal na zádech. Druhou rukou jsem ho začal znovu uspokojovat a vsunul do něj i druhý a nakonec třetí prst.
,,Co- hm- děláš.. sprta-tku?"
Pomalu jsem můj penis přiložil k jeho narůžovělé dírce a na jeden pohyb do něj vnikl. ,,Tohle.."
Zavzdychal jsem, když do mě vnikl. Musel jsem se kousnout do spodního rtu a vše nechat na něm.
,,V pořádku?" Zeptal jsem se strarostlivě a chvíli počkal.
,,Jo, mů-žeš"
Chytl jsem ho za boky a přirazil do něj. Nejdřív jsem přirážel pomalu ale po chvilce jsem začal zrychlovat.
,,Eren-e.." Vzdychal jsem jeho jméno pořád dokola a poslouchal Erena.
Byl to úžasný pocit být v něm. ,,Le-vi" Vzdychl jsem a naposledy přirazil a dovedl nás k vrcholu.
Eren se do mě zapřel a já spokojeně vydechl. ,,Byl si úžasný Erene." Řekl jsem a políbil ho.
Bohužel Vám musím oznámit, že už bude jen jedna poslední kapitola a tenhle příběh končí..