#9

12 0 2
                                    

-Bună ziua,copii! îi întâmpină Andromeda pe elevi.
Câțiva mormăiră un salut timid și se întoarseră la locueile lor.
-Bun! După cum bine știți, eu sunt domnișoara Liliana Andromeda și, împreună, vom încerca să descoperim dacă sunteți sau nu făcuți pentru controlul curcubeelor! Să începen! Cine vrea să încerce primul? Nimeni? Ok, hai să începen cu... domnul Daniel Kastned!
Un băiat lunguieț și palid ieși din mulțimea de copii, tremurând se emoții și de frică.
-Haide dragă, așa! Trebuie să stai aici, bine, și să încerci să scoți curcubeul din această cutiuță
-Să scot curcubeul... din cutiuță? repetă băiatul nesigur.
-Da, uite așa! spuse femeia, și luă în mână cutiuța.
O fracțiune de secundă, atât dură momentul în care femei atinse cutiuța, din care țâșniră fașcicule multicolore de lumină. Un 'O' de uimire străbătu mulțimea de copiii adunați în jurul femeii.
-Gata, gata! Haide să vedem ce poate domnul Daniel să facă! spuse profesoara, cu un zămbet larg.
Băiatul apucă cutiuța, dar oricât de mult se strădui, nu reuși să scoată curcubeul din cutiuță.
-Nu e nimic, nu mă așteptam să reușești de prima dată. Defapt, nu mă aștept de la nici unul să o facă astăzi. E greu să stăpănești curcubeele, ca orice alt element, de altfel. Haideți, nu fiți așa bosunflați! Până la sfârșitul anului veți reuși, sunt sigură, să vă găsiți talentul! Următorul!
Și așa decurse toată ora. Nimeni nu reuși să clintească măcar capacul cutiei, iar doamna Andromeda îi consola și le oferea zâmbete încurajatoare.
-A fost cel mai greu lucru pe care l-am facut! spunea, o oră mai târziu, Elora.
Serios acum, nici nu știu cum ar trebui sa fac asta! Să mă gândesc la cum iese curcubeul din cutie?
-Nu tocmai. Vezi tu, de asta e așa complicat. Nimeni nu știe cum vine talentul, îi explica Denise. Pur și simplu, când intri în contact cu elementul tău, se întâmplă. E ca atunci când înveți să mergi. Într-o zi pur și simplu te ridici, și după ce exersezi puțin, îți vine foarte ușor să o faci!
-Aș vrea eu...
Nu apucă să primească un răspuns, că Eathon veni în fugă spre ele.
-Denise! Elora, slavă Domnului că ești aici! Trebuie să vii repede!
Elora, surprinsă, dar și speriată, o luă la goană dupa Eathon, cu Denise în urma ei.
-Ce s-a întâmplat? îl întrebă fata când ajunse în dreptul lui.
-Cineva a intrat in camera voastră! A răscolit prin lucrurile tale, și ale unor alte două fete!

Elora și Darul StelelorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum