Her aşk bir diğerinin devamı gibi duruyor ve çıkarsız seven insanlar nedense bir adım geride kalıyor.
----------------------------------
Sevda kırık pencereden sızan ışık gibi hiç bir zaman tamamını göstermez güzelliğin.
----------------_-----_--------------
Güneşe yakın köylere konuşlanmış aşk, bir hayli gizli yerlerde.insanların
acısını sakladığı yorgan altı gözyaşlarından ibaretti eskiden şimdi ise paraya bağlanmış bedenlerde harcanıyor ne yazık ki kimse yüreğe bakmıyor.
----------------------
Vatanım oldu gönlünün bağdat sokakları ateşe versen küle sevgi duyarım.
Ayrılır oldu bu şehirden akdenizin göçmen kuşları uçabilsem yere özlem duyarım.
Kaçıncı kez yürüdüğüm kaldırım taşlarında yağmur damlaları düşünürken ayaklarıma sel katarım.
Ve bir yaprak daha düşer yıllanmış takviminden geçtiğin dakikalara hasret duyarım.
Yoruldum vakitsiz gelen yalnızlıktan sigarayla soldurdum gençliğimin şafağını bitmeyen şarkılara neden sayarım.
Her dem çağlasada gözbebeklerimden yaş, yaşına lütuf duyarım.
Der ya büyük üstad dönülmez akşamın ufkundayım.#.VAKİT ÇOK GEÇ. #
--_______________________
İyi olmayan gecelere sabahçıyım elde avuçta yangınlarım, bir yok oluşun varki yüreğimden meyil edersin intiharlı ruhumun bu küstah gidişine
Sigaralar ardı ardına yanarken kül olmuş hayallerime bir dem daha içerim acı kahveyi, sabaha hatırsız ve hazırlıksız bitiririm gökyüzüne çekilmiş siyah perdeyi.
----____________-------_________-----_______
Okyanuslar aşıp sevsem marmaradan neden geçmedin dersin.
__________-_______-_____&_-____________
Herkesin sevdiği kendine makbuldür çünkü aşk betimlenmeyen güzellikler bütünüdür.
________
Taze bahar yaraları bıraktın yüreğime
Ne türküler, ne şiirler çare değil derdime