5-Petrecere în pijamale 3/3

203 33 2
                                    

Perspectiva lui Yurio:
Deci... Am luat o pisică de pe stradă, am ascuns-o la Viktor în baie, deşi el are cățel. Hai că sunt inteligent.

Viktor, aşa bou cum e el, a zis să jucăm 'Adevăr şi Provocare' pentru că neh, e o petrecere în pijamale şi cică oamenii fac asta la petrecerile în pijamale.

Minami: OKAY!~ Încep eu! Yurio!

De ce eu dintre toți oamenii?!?!
Mi-am dat ochii peste cap.

Minami: Te provoc să-
Yurio: Dar nu am ales adevăr sau provocare.
Minami: ...
Yurio: Şti ce, lasă provocare.
Minami: Te provoc să te îmbraci
într-un costum de pisică timp de un sfert de oră!
Yurio: HAH?!

Atunci, Viktor a apărut de nicăieri cu un costum de pisică.

Viktor: Poftim!~ E fix pe mărimea ta!
Yurio: De unde şti că e mărimea mea?
Viktor: Părinții ştiu chestii deastea.
Yurio: NUS COPILUU' TĂU!

Cearta asta a continuat câteva minute, dar până la urmă am mers să-mi pun costumul. Acum Minami e oficial pe lista cu 'Oameni pe care trebuie să omor când angajez un asasin' şi da, sunt foarte mândru de faptul că am o asemenea listă.

Time skip

După ceva timp am ieșit din baie purtând costumul. Arăta stupid.

Minami: ce KAWAII!~

Pitchit a început să facă poze şi eu am început să urlu la el ca toate alea şi
să-l ameninț că îl omor când doarme dacă le pune pe Instagram.

Perspectiva lui Otabek:
Yura arăta aşa de drăguț. Atunci, fără să-mi dau seama de ce am făcut, i-am şoptit lui Pitchit.

Otabke: Să-mi trimiți pozele.
Pichit: w(゚o゚)w
Pichit: GAAAAAAAAAAY!

... Nu. Aveam. Cuvinte. Toată lumea stătea şi se holba la ce se holba. Era o liniște de nedescris.

(Eu am scris vreo 900 de cuvinte dar nu s-a salvat. ☺🔫 Fac şi partea a parta pt că nu mai am nervi ca să scriu din nou toată chestia aia acum şi chiar vreau să public ceva.

Apropo, am început să scriu o carte
yaoi şi plănuiam să fac şi un fanfic Komahina, dar după ce termin cu cartea ăsta.

Mica Mea Pisică (Otayuri fanfic)Where stories live. Discover now