Perspectiva lui Yurio:
Am terminat în sfârșit cu prostia asta de concurs. Am câștigat aurul dar... mă rog... Yuri şi Victor s-a gândit să facem o petrecere în pijamale dar nu prea aveam chief să merg... Probabil Yuri o să bea prea mult şi iar o să avem o prostie de concurs de dans, iar Victor o să se laude cu porcăria aia de inel.Încă eram în Barcelona. Mai stăteam o săptămână așa ca nu aveam de ce să mă stresez. Paturile de la hotel erau confortabile, nu stăteam în aceeași cameră cu JJ, totul era perfect.
Dintr-o dată am auzit pe cineva ciocănind la ușă. M-am ridicat din pat şi am deschis ușa. Era... JJ?! CE NAIVĂ FĂCEA EL AICI!?
Yurio: CE NAIBA VREI CAP PĂTRAT!?
JJ: Şti tu... petrecere aia în pijamale. Fac cam multă gălăgie şi nu pot să dorm...
Yurio: NU-I PROBLEMA MEA!
Am încercat să trântesc uşa, dar JJ deja intrase în cameră. Cum s-a mișcat așa de repede?!
JJ: O să dorm aici, nu te superi, nu?
Yurio: Şti ce, eu mă duc la petrecerea aia. E mai bine decât să stau cu tine în cameră.
Am spus asta şi am ieșit din cameră.Perspectiva lui Otabek:
Eram la petrecere. Nu se întâmplă nimic interesant. Doar stăteam şi mă uitam pe pereți. Naiba ştiam unde e Yuuri şi Victor doar stătea şi vorbea, dar nu ascultam ce zicea.Atunci, s-a auzit cum cineva a bătut la ușă.
Victor: Cred că e Yuuri! DESCHID EU!
Victor a fugit să deschidă uşa. Era Yura.
Victor: YURIO!
Atunci din naiba ştie ce motiv, Victor l-a îmbrățișat. Atunci m-am simțit un pic ciudat. Eram... gelos? Nu... nu sunt gay şi oricum, Victor e cu Yuuri.
Yurio: Nu. Mă. Îmbrăți- BEKA!
Atunci m-am uitat la Yura şi am zâmbit. A fugit spre mine şi m-a îmbrățișat. Nu mă așteptam la ăsta dar nu mă plângeam. Era adorabil.
Otabek: De ce ești așa de fericit? Şi-a rupt JJ o mână sau ceva de genu'?
Atunci Yura a râs. E AȘA DE ADORABIL?!Perspectiva lui Yurio:
Ar fi fost amuzant dacă JJ Şi-a fi rupt o mână. Nu ştiu, zic şi eu.
Otabek: Mi-am uitat telefonul. Vin imediat.
Beka a ieșit pe ușă imediat. N-am apucat să spun nimic.Victor se uita la mine de parcă ştia ceva. Rânjea şi râdea în continuu, apoi mi-a şoptit.
Victor: Îți place de Otabek, nu-i așa?
Am tresărit şi cred că eram roșu la față.
Yurio: C-CE?! N-NU!!
Victor: Recunoaște! Îți place de el! Pot să te ajut!
Yurio: Serios- A-Adică nu mai spune atâtea prostii! Rus bătrân ce ești!
Victor a început să râdă. Nu puteam să îl mint. Nu sunt prea bun la mințit când vine vorba de chestii dinastea.
Yurio: Okay... recunosc... Îl plac pe Otabek... Dar nu spune nimă-Atunci am auzit cum s-a deschis uşa. Era Beka! Sper că nu a auzit ce am zis!
Otabek: Yura... Am auzit ce ai spus...
CÂT GHINION AM!? AGHHHH! ÎMI URĂSC VIAȚA!
Yurio: E-Eu...
Otabek: Când ai spus că mă placi ai vrut să spui că sunt cel mai bun prieten al tău, nu-i așa? Ce adorabil!~
Nu s-a prins! Mulțumesc! O fi el un pic idiot dar e idiotul meu. Nu pot să cred tocmai m-am gândit la chestia asta.Victor: Yurio, pot să vorbesc puțin cu tine? Între patru ochi?
Yurio: Dar nu vreau să-
Înainte să-mi termin propoziția, Victor m-a târât până în baie. E ceva în neregulă cu omul ăsta.
Victor: Deci şti, că după ce plecăm de aici mergem toți în japonia pentru câteva luni.
Yurio: Stai- CE?!?!?!
Victor: Chris nu ți-a zis?
Yurio: Arăt de parcă mi-a zis?!
SUNT ÎNCONJURAT DE CANADIENI PROŞTI CU OCHELARI DE SOARE, JAPONEZI CARE ARATĂ CA PORCI ŞI RUȘI DUŞI CU PLUTA!? AGHHHH!
Victor: Mă rog... O să avem o petrecere în pijamale şi, ca la orice petrecere în pijamale o să jucăm adevăr şi provocare. Şi...
Yurio: NU TE GÂNDI LA VREO PROSTIE!! AI ÎNȚELES?!Perspectiva lui Otabek:
Se auzeau țipete din baie. Presupun că Yura iar s-a enervat. Dar era drăguț când se enerva. Stai... Cred că sunt gay sau ceva. Tocmai am spus că Yura e drăguț. Dar chiar e drăguț... Sunt confuz.Primul capitol! YAY! Sper să vă placă cartea :3. Îmi place să pun fețe de hamster lol. Mă rog... O să mai public în curând. (Sper...)
Azi, (1 Martie) e ziua de naștere a lui Yurio! YAY! O să fac un capitol cu ziua lui de naștere dar mai târziu...
YOU ARE READING
Mica Mea Pisică (Otayuri fanfic)
FanfictionCredeați că n-o să fac un fanfic Yuri!!! On Ice?! Ce amuzanți sunteți. (am înnebunit dar descrierile de la cărți sunt la fel de proaste)