Nu am avut nume de capitol care nu dă totul murăn gură😅.
Perspectiva lui Yurio:
Nu pot să cred că s-a întâmplat ce s-a întâmplat. Dintr-o dată, JJ a rupt liniștea.JJ: Pauză de toaletă!~
Yurio: NU NE PASĂ!
Otabek: Um... Yura? Pauză de toaletă?Atunci mi-am dat seama ce se întâmplă. Am sărit în picioare şi am fugit după JJ dar era deja prea târziu.
El a deschis uşa de la baie şi pisica a sărit fix pe fața lui şi a început să-l zgârie.
Yurio: NU! NU! NU!
În fugă am luat pisica de pe JJ, în timp ce de nicăieri au apărut şi ceilalți.
Viktor: Yurio!
Viktor părea cam nervos. Am adus doar un pisoiaş cu mine nu o bombă nucleară!
Yurio: Îmi... p-pare rău... Era o
p-pisicuță şi...
Yuuri: Yurio, calmează-te.
Viktor: Makkachin iubește pisicile!~
Yurio: LA FELUL PRINCIPAL SAU LA DESERT?!Time skip
Hai că am rezolvat şi problema cu pisoiaşul meu, care acum se juca cu Makkachin.
Viktor: Acum, ne uităm la un film horror...
Yurio: Stai... CE?!
Viktor: ...Şi cine țipă primul trebuie să sărute pe cineva la alegerea noastră.Eu țip tot timpul la filme horror. O să pierd... şi o să... Dintr-o dată, Otabek mi-a întrerupt şi rulează gândurilor.
Otabek: Yura? Ești roșu la față. Ești bine?
Am dat repede din cap şi m-am uitat în jur la ceilalți. Probabil Minami o să țipe înaintea mea... Doar dacă nu au plănuit ei ceva.
Perspectiva lui Otabek:
Yura părea cam panicat. Am încercat să mă uit odată cu el la un film horror dar s-a speriat aşa de tare încât a trebuit să ne oprim.Eh, mă rog. Fiecare s-a așezat pe unde a prins. Eu cu Viktor, Yuuri şi Yura am stat pe jos. Pe mine nu mă deranja dar eram cam aproape de ecran.
Filmul începuse de câteva minute iar Yura, care stătea lângă mine încă se ținea să nu țipe.
Dintr-o dată, am simțit cum Yura mă îmbrățișează, încercând să nu țipe. Atunci, i-am şoptit.
Otabek: Țipă dacă chiar nu mai poți să te ții.
Yurio: P-Pot să mă ți-Înainte să apuce să termine propoziția, el începe să țipe.
Viktor: DA! YUURI! AM REUȘIT!!!! AM AVUT NEVOIE DE ATÂTA ANTRENAMENT DAR AM REUȘIT!
Otabek: CE?!?!
Viktor: Păi, noi de o săptămână ne tot uităm la filmul ăsta ca să nu țipăm şi Yurio care nu l-a văzut cu noi a țipat şi chiar a mers ceea ce este incredibil pentru că eu nu fac planuri bune.
Otabek: Dar ăsta nu e trișat!?
Phichit: Nu există reguli aşa că nu se poate numi trișat.CE DRACU' E ÎN NEREGULĂ CU OAMENII ĂŞTIA?!
Yuuri: Îmi pare rău Otabek. Am încercat să-l opresc pe Viktor dar nu a mers.
Otabek: VIKTOR! FAC EU PEDEAPSA!
Viktor: Ok!~
Yurio: Beka, nu! E pedeapsa mea! Eu o fac!
Viktor: Nu contează cine face pedeapsa că oricum vă puneam să vă sărutați unul pe altul.
Yurio: HAH!?!?!?!Perspectiva lui Yurio:
Te rog spune-mi că nu e adevărat... DOAMNE TE ROG SPUNE-MI CĂ NU E ADEVĂRAT!Yurio: O... O fac... DAR FĂRĂ POZE ŞI FILMAT S-A ÎNȚELES!?
Yuuri: L-ai auzit Pichit.Trebuie să o fac... şi chiar vreau să o fac. Era primul meu sărut dar neh... Ce să faci acu'?
Cât mă gândeam eu aşa, Beka mă sărută şi eu cred că m-am făcut roșu la față. Nu eram gata încă?! AVEAM NEVOIE DE PUȚIN TIMP CA SĂ PROCESEZ CE NAIBII TOCMAI SE ÎNTÂMPLASE!
Toată lumea stătea şi se holba rânjind malefic, înafară de Yuuri care avea o față de parcă îl omor fix pe el după toată chestia asta.
Mi-am pus alarma la ora 5 ca să pot să termin capitolul deci sper că sunteți mulțumiți.
YOU ARE READING
Mica Mea Pisică (Otayuri fanfic)
FanfictionCredeați că n-o să fac un fanfic Yuri!!! On Ice?! Ce amuzanți sunteți. (am înnebunit dar descrierile de la cărți sunt la fel de proaste)