Perspectiva lui Otabek:
Acum îmi dau seama cât de nebun e Viktor. Nu pot să merg şi eu la o întâlnire cu Yura că apare el!Viktor: YURIO! NU POȚI SĂ MĂNÂNCI ÎNGHEȚATĂ ÎN FEBRUARIE!!!
Yurio: Dar când eram în Rusia, în decembrie ai mers cu mine şi am mâncat îngheța-
Viktor: NU, NU, NU! ȚI-AM ZIS SĂ NU SPUI NIMĂNUI DE CHESTIA ASTA!
Otabek: ...Mă uitam la Yuuri sperând că o să ne salveze el cumva. El s-a uitat la mine şi cred că mi-a citit gândurile şi până la urmă l-a convins pe Viktor să ne lase în pace.
Yurio: Hei, Beka! Am auzit că în parc e un loc plin de cireși... Crezi că putem merge acolo?
Otabek: Sigur.Am zâmbit puțin şi am mers după el. Îl ascultam cum mai povestea de câteva antrenamente ale lui şi de cum era să îl omoare pe Viktor la propriu.
Yurio: Beka, uite! Am ajuns!
Perspectiva lui Yurio:
Chiar era frumos aici. Aş putea sta aici cu orele dacă nu vin Yuuri şi Viktor.M-am uitat la Beka şi el la mine. A... zâmbit? E probabil a doua oară când îl văd pe Beka zâmbind. Prima oară a fost când ne-am cunoscut. De atunci eu zâmbesc cam mult. Oare el zâmbea înainte să îl cunosc?
Yurio: Beka? Pot să-ți zic ceva?
Otabek: Da, spune orice vrei.
Yurio: Înainte să te cunosc... Eu eram cam... Şti tu...
Otabek: Nervos. Inimă de piatră.
Yurio: Ai descrierea aia de la Yuuri?
Otabek: Da.
Yurio: Eh, mă rog... După ce te-am cunoscut eu...
Otabek: Ai zâmbit în fiecare zi, aveai emoții...
Yurio: Aia e altă descriere de la Yuuri?
Otabek: Nu. Asta e de la Viktor.Am râs puțin. Ei chiar credeau asta despre mine? Mă uitam la cireși și eram un pic gelos. De ce nu putem avea copaci ca ăştia în Rusia? Sunt roz dar... Sunt frumoși... Cred că o să mă mut în Japonia într-o zi. Poate eu cu Beka... Nu pot să cred că m-am gândit la asta.
Otabek: Yura, ești roșu.
Yurio: C-CE?! N-Nu... s-sunt ro-Înainte să-mi termin propoziția, Beka m-a tras şi m-a sărutat. Simțeam cum fața mi se încălzea şi inima îmi bătea din ce în ce mai tare. Mă simnt... bine... Nu credeam că săruturile te pot face sa te simți atât de bine...
Ştiu că e scurta dar na. O să fac o pauză de la cartea asta pt că am idei pt alte 3 cărți şi vreau să scriu cel puțin trei capitole la fiecare şi o să le public după ce termin cu cartea asta.
YOU ARE READING
Mica Mea Pisică (Otayuri fanfic)
FanficCredeați că n-o să fac un fanfic Yuri!!! On Ice?! Ce amuzanți sunteți. (am înnebunit dar descrierile de la cărți sunt la fel de proaste)