Perspectiva lui Yurio:
Eram în Japonia. Tocmai am ajuns. Victor a spus că o să stăm la un hotel şi că o să stăm câte doi în cameră. Dă doamne să nu stau cu JJ.
Victor: Deci, să ne organizăm. Eu o să stau la Yuuri acasă, JJ stă cu Chris, Pitchit cu Minami (asta a fost random rău da ăsta e XD), Yurio cu Otabe-
Yurio: Stai... CE?!
Victor: Ce? Nu m-ai auzit? O să stai în cameră cu Otabek.
Victor a rânjit şi se uita la mine, apoi la Otabek. CE E ÎNEREGULĂ CU OMU' ĂSTA!?*Time Skip*
Perspectiva lui Otabek:
Tocmai intrasem în cameră şi nu-i venea să cred ce văd. Un SINGUR PAT!? Asta înseamnă că... Trebuie să dorm cu Yura în pat!
Yurio: B-Beka? Față ta e roșie. Ești bine?
Otabek: S-Sunt bine.
M-am uitat la el şi am zâmbit.
Yurio: Ești sigur?
Părea cam îngrijorat. De data asta doar am dat din cap.
Yurio: Okay~ Mă duc să fac un duşi.
Cât ai zice peşte, Yura a fugit la baie. E micuț şi rapid.Peste câteva minute, Yura a ieșit din baie şi... NU PURTA HAINE?! Era complet dezbrăcat! Nici boxeri, nici un prosop, nimic!
Yura: De ce te holbezi aşa la mine? Şi de ce ești roșu la față? Ești gay sau ceva?
Otabek: CE?! N-Nu!
Yura: Oh, păcat. Eu sunt gay.
Otabek: Stai, poftim?
Yura:...
S-a făcut liniște. Nu pot să cred că am auzit ce am auzit.Perspectiva lui Yurio:
Nu pot să cred că am spus ce am spus. Cât de bou sunt?! Eu şi Beka ne-au holbat unul la altul pentru câteva secunde, apoi m-am trezit la realitate şi mi-am căutat repede pijamalele şi niște boxeri.Otabek: Y-Yura?
Am tresărit.
Yurio: D-Da?
Otabek: Ce ai spus acum câteva minute... E... adevărat?
Am împietrit. Nu ştiam ce să zic. Dacă ai fi mințit probabil s-a fi prins. Dacă ziceam adevărul probabil ar crede că sunt un ciudat.
Otabek: Nu e nimic îneregulă cu tine dacă ești gay... Adică, şi eu sunt dar mi-a fost frică să-ți spun...
Nu - mi venea să cred. Şi el era gay?! Pur şi simplu nu-i venea să cred.
Yurio: Şi... Îți place de cineva?M-am așezat pe pat lângă el şi mă holbam la el așteptând un răspuns. Beka nu a zis nimic şi doar a dat din cap.
Yurio: Poți să-mi... spui cine e?
Otabek: Mi-e prea frică să-ți spun...
Yurio: Ce? Aww, te rog!~ Măcar un indiciu!~~
Otabek: Nu.Perspectiva lui Otabek:
Nu puteam să-i spun că-mi place de el. Adică... suntem apropiați dar nici chiar atât de apropiați.Am stat pe loc câteva secunde, apoi
m-am ridicat de pe pat şi am mers pe baie, fără să spun nimic. Mă uitam în oglindă şi mă gândeam... Trebuie să fiu mai atent. Dacă Yura se prinde că îl iubesc, probabil o să creadă că sunt un ciudat şi n-o să mai fim prieteni.Perspectiva lui Yurio:
Beka stătea cam mult la baie. Presupun că îi plac duşurile lungi.
Nu-l critic. Şi mie îmi place să fac duşuri lungi din când în când.M-am întins pe pat şi mă holbam la tavan. Mă simțeam obosit... trebuia să dorm mai mult aseară...
Perspectiva lui Otabek:
Am ieșit de la duşi. Yura deja dormea.
Era aşa de drăguț~~. Nu pot să cred că m-am gândit la chestia asta... Până şi eu cred că sunt un ciudat.M-am întins şi eu pe pat dar nu puteam să adorm. Chiar nu mi-e somn. Am luat telefonul şi am intrat puțin pe Instagram, că tot n-am ce face.
Victor şi Yuuri au postat atât de multe selfie-uri încât înebuneam. Erau prea multe...
YOU ARE READING
Mica Mea Pisică (Otayuri fanfic)
FanficCredeați că n-o să fac un fanfic Yuri!!! On Ice?! Ce amuzanți sunteți. (am înnebunit dar descrierile de la cărți sunt la fel de proaste)