Alara yanıma geldi ve onunla sohbet ettik teneffüs zili çaldı Alara ile bahçeye çıktık . Müdür duyuru yaptı ve bütün 9' ları konferans salonuna çağırdı okulu tanıttı konuşması bittikten sonrada okulu gezdirmeye başladılar ilk olarak laboratuvar gezdirdiler oradan çıktık müzik odasına gittik orayıda gezdikten sonra bahçeye çıktık müdür okulu nasıl buldunuz diye sordu tüm 9 ' lar '' GÜZEL '' diye bağırdı . Sınıfa çıktık sırama geçip oturdum daha Deniz gelmemişti etrafa baktım Deniz yoktu sınıfın kapısı açıldı öğretmen zannetmiştim geleni ama kapıdan Deniz girdi sanki ünlü bir aktör gibiydi içeri girişi . Sıraya geldi ve yerine oturdu ardından da içeriye öğretmen girdi kendini tanıttı adı '' Kumru Uz '' ve Yabancı Dil öğretmenimiz kendimizi tanıtmamızı istemedi neden ? diye sorduklarında ise zamanla tanışırız diye cevap vermişti . Yabancı Dili seven var mı diye sordu sınıfa , parmak kaldıran pek kişi yoktu parmak kaldırmayan kişilere neden Yabancı Dili sevmiyorsun diye sorduğunda sınıfın nerdeyse yarısı '' Zor '' demişti aslında pek de zor değildi bana göre . Öğretmenimiz Yabancı Dili sevmeyenlere Yabancı Dilin önemini anlattı ve teneffüs zilli çaldı. Herkes dışarı çıktı Alara bahçeye inelim mi demişti ben hayır deyince başkasıyla çıktı Deniz ile baş başa kaldık hiç konuşmuyordu her zaman ki gibi Alara içeriye girdi ve bütün sessizlik bozuldu zil çaldı herkes içeri girdi . Dersimiz boştu sanırım daha öğretmen atanmamıştı Din Kültürü ve Ahlak bilgi dersine o yüzden boş geçti zaten son dersti telefonumla oynadım başımızda öğretmende yoktu gizlice Deniz ' in resmini çektim. Neden çektiğimi bende bilmiyordum kulaklığımı kulağıma taktım ve müzik dinledim zil çaldı ve eve yola koyulduk Alara ile Deniz de bizimle aynı yoldan gidiyordu . Yanında birileri vardı yol boyunca onu izledim arkadaşlarıyla konuşurken güldü ilk defa onu gülerken görmüştüm . Çok şaşırdım , çok tatlı olmuştu ona gülmek çok yakışıyordu eve geldik Deniz ile yollarımız ayrıldı Alara ile vedalaştım ve eve gittim kapıyı abim '' Toprak '' açtı . Abim açtı ve hemen ellimi yüzümü yıkadım , odama çıkıp kıyafetlerimi çıkarttım . Abim yemek hazır diye odama geldi söyledi ve hemen aşağıya indim yemeğimi yerken annem ve babam sorular sordular.
- Yeni okulun nasıl ?
- İyi bugün okulu gezdirdiler çok güzel içi.
- Yeni arkadaşlar edindin mi ?
- Evet adı '' Alara ''
- İyi...
Yemeğimi yedim ellerimi yıkadım ve anneme sofrayı toplamaya yardım ettim. Odama çıktım , odamın kapısı çaldı gelen abimdi yanıma geldi ve oturdu
- Okulda yakışıklı çocuklar var mı ?
( Güldüm )
- Of abi yaaa saçmalama yine
- Var mı ?
- Yok
- Tabi canım neyse tamam zorlamıyorum ama şunu unutma her zaman yanındayım .
Abimi odadan çıktı ve telefonda Deniz ' in fotorafını açmış buldum kendimi. Neden bilmiyorum ama açmıştım , neden fotorafını çektiğimi bile bilmiyordum . Işığı kapattım ve yattım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Seni Seviyorum " demek
Teen FictionLiseye yeni başlayan Mira ve Deniz'in aşk hikayesi . Zamanla aralarında sorunlar olsa da sıkıntılarını , üzüntülerini , acılarını her zaman birlikte aştılar ... Sen hiç ölümüne aşık oldun mu? Bu sorunun cevabı Mira ve Deniz 'in aşk hikayesinde. Acab...