23.Gün

10 0 0
                                    

Uyandığımda telefonumun saatine baktım saat 11:00 di bugün okula gitmeyecektim onun için rahattım . Yataktan kalkdım ve aşağıya indim kahvlatı yaptım üzerimi giydim . Dışarı çıktım sahile gittim taşların üzerine oturdum sadece denizi izledim sadece denizi . Bazen yalnız kalmak insanı rahatlatıyordu . Telefonumun çalmasıyla tüm sessizlik bozuldu arayan Denizdi . Açmazsam delirecekti .

- Nerdesin sen ? Diye ürkütücü bir ses tonuyla sordu .

- Sahildeyim .

- Bekle beni orda sakın bir yere gitme .

Benim de pek gitmeye niyetim yoktu ama Deniz ' in sesi çok kızgın geliyordu . Telefonu mu bıraktım ve denizi seyretmeye devam ettim . Yanıma birinin geldiğini kafamı çevirdiğimde Deniz olduğunu gördüm ve tekrar denizi izlemeye devam ettim .

- Ne kadar merak ettim haberin var mı neden haber vermedin gelmeyeceğini ?

- Gerek duymadım .

- Ne demek gerek duymadın Mira .

- Off Deniz .

Kalktım Deniz bileğimi tuttu ve geri oturdum.

- Dün seni ve Hazarı sarılırken görmüşler .

- Ne saçmalıyorsun be sen o sarıldı bende ne yapacağımı bilemedi kaldım öylece.

- Tamam .

Sadece" tamam " dedi bir süre oturduktan sonra kalktık . Yürümeye başladık Deniz ' in elini tuttum bana baktı gülümsedi ve anlıma bir buse kondurdu . Yürümeye devam ettik  , Deniz beni evime bıraktı Odama gittim ve üzerimi değiştirdim telefonum çaldı arayanın kim olduğunu bilmiyordum açtım .

- Alo ?

- Nasılsın Mira ?

Arayan kişi Hazar dı .

- Neden aradın ?

- Dünden sonra merak ettim bugün okula da gelmedin .

- İyiyim teşekürler dedim ve telefonu suratına kapattım yatağıma geçtim biraz kitap okuduktan sonra yattım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

" Seni Seviyorum " demek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin