- Efendim aşkım ne oldu ?
- Seni çok sevdiğimi ve daima seveceği mi biliyorsun demi ?
- Biliyorum aşkım ve bundan hiç şüphem yok .
( Sarıldık )
Zil çaldı sınıfa gittik Hazar da sınıftaydı yerimize geçtik Hazar bize bakıyordu öğretmen içeri girdi herkes yerine oturdu . Yoklama alındı ve derse başladık her zaman ki gibi hoca ders anlatı ve örnekler çözmek için herkesi tahtaya kaldırdı , sıra Hazara gelmişti tahtaya kalktı ama soruyu çözmek yerine bize bakıyordu , zil çalana kadar baktı neredeyse dışarıya çıktık , ağaçların altına geçip oturduk nerdeyse hiç konuşmadık sadece el elleydik sanki kimse yoktu dünyada ikimizden başka , kimseyi umursamiyorduk çünkü artık . Hazar ' ın dediklerini artık önemsemiyorduk ....
Zil çaldı içeri girdik öğretmen yoklama alındı , bir anda midem bulandı öğretmenden izin alıp revire gittim Alara da benimle geldi muayene oldum stres den olduğunu ve dinlenme mi söyledi . Alara neye bu kadar stres yaptın diye sordu , neden bilmiyorum ama ağladım . Alara benim en iyi arkadaşım hatta kardeşim gibi olmuştu sevinçlerimi , üzüntülerimi onunla paylaşıyordum zil çaldı Deniz yanıma geldi çok korkmuş gibi gözüküyordu ne oldu diye sordu Alara stresten olmuş dedi . ( Sarıldık )- Seni çok seviyorum sana birşey olursa ben ne yaparım ?
- Aşkım sakin ol sadece mide bulantısı ?
- Olsun sen yine kendine iyi bak .
Müdür herkesi bahçeye çağırdı okula alışmanız için etkinlikler olucak dedi . Herkes ne acaba diye merak ediyordu .İlk etkinliğimiz
- Şarkı yarışması .İkinci etkinliğimiz
- Kampa gideceğizHerkes çok sevinmişti zil çaldı ama içeri girmedik çünkü şarkı yarışmasına nasıl başvuru çağımızı ve kampta ne yapacağımızı anlattı neredeyse dersi bitmesine 5 dakika kalmıştı sınıflara girmedik . Deniz ile ağaçların altına oturum her zamanki gibi Alara ile Kuzeyde yanımıza geldi sesi güzel olan var mı ? diye sorduk kimse benim sesim güzel demediği için herkese zorla şarkı söyletti ...
İlk olarak Kuzey söyledi sesi baya berbattı
İkinci olarak Alara söyledi sesi idare ederdi
Üçüncü olarak Deniz söyledi sesi muhteşem di
Son olarak da ben söyledim herkes sesin muhteşem dedi ben çok şaşırdım ben hiç sesimi beğenmiyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Seni Seviyorum " demek
Teen FictionLiseye yeni başlayan Mira ve Deniz'in aşk hikayesi . Zamanla aralarında sorunlar olsa da sıkıntılarını , üzüntülerini , acılarını her zaman birlikte aştılar ... Sen hiç ölümüne aşık oldun mu? Bu sorunun cevabı Mira ve Deniz 'in aşk hikayesinde. Acab...