Numaraydı;
Şunu sakın unutma sevgilim eninde sonunda benim olacaksın....
Hazara baktım gülümsedi o olduğunu anlamıştım zaten .
- Ne oldu aşkım
- He yok bişey .
Elimi tuttu ve kantine indik , Egeyle karşılaştık ;
- Naber Mira
- İyi sen
- İyi
- Sevgilin var mı ?
( Güldük )- Yok
Sınıfa çıktık kimse yoktu bizde , sıraya geçip oturduk Deniz ' in omuzuna yattım içeriye Ege girdi ;
- Deniz az gelir misin ?
- Tamam geliyorum bir saniye .
- Aşkım hemen geliyorum.
- Tamam Ege ' nın yanına gitti bende kitap okuyordum yanıma biri geldi ve oturdu ;
- Deniz ne oldu Ege mi çağırdı ?
- Evet sevgilim dedi .
Baktım Deniz değil di Hazar dı ;
- Off çık şuradan .
- Nereye gidiyorsun ?
- Senin olmadığın bir yere .
Sıradan kalktım kolumu tuttu geri çekmeye çalıştım ama kolumu öyle tutmuştu ki canım acıyor du
- Hazar canımı acıtıyorsun.
Kolum bıraktı elimle kolumu ovaladım çok canım yanıyor du . Sırama geçip oturdum Hazar da sırasına geçti . Kitabımı okumaya devam ettim yanagimdan bir öpücük kondurdu Deniz .
- Aşkım ne oldu ?
- Ege ' nin doğum günü partisi varmış da bizi çağırdı gideriz değilmi .
- Aşkım bilmiyorum ki ya aşkım tabiki de gideriz .
Zil çaldı Kuzey Alara ' yı sınıfına bırakmak için gelmişti . Rüzgarda ardından geldi yeni arkadaşlar edinmişti . Öğretmen sınıfa girdi yoklama aldı ve yarın kimin kampa geleceğini sordu sınıfın tümü el kaldırdı .
Alara yanımıza geldi yarın için kampa ne getireceğimizi sordu bilmediğim için evde konuşuruz dedim yerine geçti ; bende kitabımı okumaya devam ettim . Dersin sonuna kadar kitabımı okumuştum . Zil çaldı çantamı topladım Alara ile bize gideceğimiz için annesini aradı ve sordu . Denizi ve Kuzey eve kadar bıraktı bizi zili çaldım kapıyı Lara açtı çok şaşırdım .- Lara naber ?
- İyi sen
- İyi
- Kıyafetlerini değiştir bahçeye gel
- Tamam
Alara ile odaya çıktık ellimizi yüzümü yıkadım kıyafetlerimi değiştirdim aşağı indim. Yemek yedik ve hemen odaya geri çıktık yarın için kampa gideceğimiz çantayı hazırladık nerdeyse gece yarısına kadar onunla uğraştık . Çantamı hazırladım Alara evine gitti bende yattım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Seni Seviyorum " demek
Teen FictionLiseye yeni başlayan Mira ve Deniz'in aşk hikayesi . Zamanla aralarında sorunlar olsa da sıkıntılarını , üzüntülerini , acılarını her zaman birlikte aştılar ... Sen hiç ölümüne aşık oldun mu? Bu sorunun cevabı Mira ve Deniz 'in aşk hikayesinde. Acab...