Raviş YaraSevgilim duyuyor musun?
Yoksa kalbin unuttu mu o şarkıyı?
Dinmiyor görüyor musun kalbimizdeki bu sızı
Ah sen biliyor musun?
Yokluğundaki şu korkunç yalnızlığı
Bir sabah dönersin diye ben
Açık bıraktım kalbimin kapılarını
Sen yerini yadırgayan
Ürkek bir yaraya dönüşüverdin ya kalbimde Ben kabuk bağlayıpta gitmeyesin diye Kanatıp durdum seni düşlerimde
Sen yara da olsan kal
Hep böyle kal ne olur
Hep böyle kal benim içimde
Ben bilirim ki senin Her halin bana Yaradanımdan hediyeBu şarkıyı söyleyecektik bu sefer de kalbim yerinden fırlayacakmış gibi atıyordu . Adımı okudular Deniz ile kürsüye çıktık ve şarkıyı gözlerimi kapadım ve öyle okudum . Şarkı bitince salondan alkış sesleri geldi herkes bize bakıyordu . Zil çaldı ama hâlâ yarış devam ediyordu dışarı çıktık Hazar yanıma gelip beni tebrik etti . Deniz yanıma geldi ve Hazar ın ne dediğini sordu. Tebrik ettiğini söyleyince o da benim gibi çok şaşırdı . Zil çaldı konferans salonuna gittik hâla yarışma devam ediyordu . Son olarak 10 - 20 kişi kalmıştı yarışmanın sonunda belli olacaktı kazanan . Yarışma bitti ve kazananı belirlemek için toplandılar neredeyse kazananı belirlemek için zil çalana kadar beklediler . Zil çaldı kazananı 4 .Ders söyleyeceklerdi kalbim yine yerinden fırlayacakmış gibi atıyordu zilin çalmasını iple çekiyordum . Zil çaldı hemen konferans salonuna gittik kazananı söylemek için toplandılar ve birinci 9 / B sınıfa dan Mira deyince kalbim yerinden fırlayacakmış gibi oldu kürsüye çağırdılar ve plaket verdiler üzerinde " En iyi ses " yazıyordu . Zil çaldı herkes sınıfına gitti . Öğretmenlerim beni tebrik etti . Son iki ders kalmıştı öğretmen sınıfta girdi yoklama aldı beni tebrik etti ve konu anlatmaya başladı ikinci ders de test dağıtacağını söyledi zil çaldı Deniz bana sana hafta sonu sürprizim var dedi çok merak ediyordum . Ama söylemiyordu zil çaldı içeri girdik öğretmen test dağıttı ve çözmemizi söyledi zil çaldı eve gittik Alara ile ben evime gittim Alara da evine gitti odama çıktım ve elimi yüzümü yıkadım kıyafetleri mi değiştirdim yemeğe indim , yemeğim bittikten sonra odama çıktım malum yarın bana Deniz in sürprizi olduğu için erken kalkıp hazırlanacaktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Seni Seviyorum " demek
Ficção AdolescenteLiseye yeni başlayan Mira ve Deniz'in aşk hikayesi . Zamanla aralarında sorunlar olsa da sıkıntılarını , üzüntülerini , acılarını her zaman birlikte aştılar ... Sen hiç ölümüne aşık oldun mu? Bu sorunun cevabı Mira ve Deniz 'in aşk hikayesinde. Acab...