Sabah erkenden kalktım ellimizi yüzümü yıkadım ve saçımı fon çektim kahvaltı yapmak için mutfağa gittim Ruzgarı görünce çok şaşırdım . Üzerinde bizim okulun forması vardı sanırım bizim okula gelecekti zil çaldı gelen Alara idi . Hemen dışarı çıktık Rüzgarla ; okulun yolunu tuttuk . Denizi görmemiştim tam okula girecektik omuzumda bir el hissettim Deniz di . Sarıldım Rüzgar bize bakıyordu , Deniz ve Rüzgarı tanıştırdım . Rüzgar sınıfını öğrenmek için müdürün yanına gitti bizde sınıfa gittik . Hazar sırasında oturuyordu , biz içeri girince herkes bize bakıyordu . Neden baktıkları hakkında fikrim yoktu yerime geçip oturdum öğretmen yollamayı aldı ve kapı çaldı Mira bu sınıfta mı dedi ve müdür yardımcısının çağırdığını söyledi sınıfta çıktım beni çağıran kız ortadan kaybolmuştu . Benim arkamdan Hazar dışarıya çıktı içeri girerken kolumu çekti ve beni kendine doğru çekti aramızda bir adım bile yoktu , kulağıma " seni asla bırakmayacağım " demedim mi ? diye sordu yanağıma öptü , kolumu çektim ve sınıfa girdim arkamdan da Hazar girdi .
- Ne oldu aşkım ?
- Yok bişey yaa...
- Niye çağırmış müdür ?
- Şarkı yarışması .
Dedim ve geçiştirdim zil çaldı Deniz kabrine gitti Kuzey ile birlikte
Alara ;- Ne oldu sana ?
- Bişey yok yaa
- Mira yalan söyleme .
- Hani ben dışarı çıktım ya Hazar da geldi beni müdür çağırmamış Hazar ' ın oyunu anlayacağın anlayınca içeri girmeye çalıştım kolumu tuttu ve kulağıma " seni bırakmayacağım demedim mi ? " Diye sordu sonra yanagimdan öptü bende içeri girdim .
- Deniz biliyor mu ?
- Hayır tabiki ona söylemedim . Sakın söyleme olacakları biliyorsun .
- Tamam
Elimin üzerinde bir el hissettim Hazar zannettim ama Deniz di. Müdür duyuru yaptı ve herkesi bahçeye çağırdı . Deniz , Kuzey , Alara önden gitmelerini söyledim
Hazar da tam kapıdan çıkıyordu ki kolundan tuttum .Hazar ;
- Efendim sevgilim ...
- Hazar bak beni unut yoksa kötü olacak .
- Ne olacakmış .
- Off yaa koca dünya da başka kız mı yok ya ?
- Senin kadar güzeli yok .
- Off tamam ama şunu o koca kafana sok " Seni hiçbir zaman sevmiyeceğim " .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Seni Seviyorum " demek
Novela JuvenilLiseye yeni başlayan Mira ve Deniz'in aşk hikayesi . Zamanla aralarında sorunlar olsa da sıkıntılarını , üzüntülerini , acılarını her zaman birlikte aştılar ... Sen hiç ölümüne aşık oldun mu? Bu sorunun cevabı Mira ve Deniz 'in aşk hikayesinde. Acab...