(Multi:toprak)
Azradan devam
Sabahın ilk güneş ışıklarıyla gözlerimi açtım, ohaa ben güneş ışıklarımı dedim hani anne terliği kesin burda bi iş var hadi hayırlısı, aa dur bi burası neresi nerdeyim ben yaa..etrafıma baktığımda ćoğunluk koyu mavi ve beyaz tonlariydi benim renklerim olmasada güzeldi ayyh ulan ben ne diyorum nerdeyim ben ulan kapının açılmasıyla oraya döndüm
'O may gat'
O nasıl ingilizce yaa en iyisi sen öl öl herneyse ateşşin ne işi var burada yaa "ateşş"ates sırıtarak"ne o uyanmış bar güzeli"ne diyoya kafam kazan gibi dün ne olduki hiç bir şey hatırlamıyorum"dün ne oldu? Ve ben nerdeyim?"ateş normal bi hal alrak"1 dün sarhoştun 2 benim yani toprakla benim evimdesin"ben büyük bir çığlık bastım nasıl olabilir bu ki derken uykulu gözlerle yanımıza toprak geldi elini ensesine koyarak"noluyo yaa dedi"asil ben sormaliyim noluyo diye ama neyse"annem beni öldürür"ateş'e baktığımda bıyık altından guluyodu tabii benim olmem hoşuna gider dimi ama annemide atlatcam yine başına kalcam hıhh"sen annendenmi korkuyorsun daha doğrusu annenden korkuyorsan niye bara gidiyosun"haklı işte haklı ne diyebilirimki oflayarak"naapcam ben şimdi"toprak arkadan"kanki bence bize kahvaltı yap en iyisi"nerden nereye ateş kaşlarıni çatarak"ulan ben sana yemek yapmiyommu?"ben gülerek onları dinledim neden guluyorsam annem beni gebertcek toprak"kankii..se.nin yemeklerin nasıl desem off anla olmuyo işte yapamıyon"ben seslice gülüp lafa dahil oldum"durr kanki ben sana yemek yapıyım da birileri yemek görsün"ates yine kaşları çatık bi halde"sen onami yemek yapcan sen sadece bana yemek yapabilirsin başkalarına değil"sen kimsin yaa kimsin haa abi yok yaa abi demiyim lazım olurr off ne diyorum ben"sanane?"toprak ooo sesleri çıkarmaya başlayınca"off ne halin varsa gör kime yemek yaparsan yap umrumda değil"tam kapıdan cikiyorduki"bu arada bu kıyafetlerle mi durcaksin şu kıyafetleri giy bunla götün başın çıkmış ben buradayım diye bağırıyor"siritarak"dedi ve gitti bay ego"he he yapıp kapıyı kapatti ve çıktı. Bende kıyafetimi giydim.(Azranın giydiği kıyafet)
Vayy bee ne kadar güzel oldum, ama bu kiyafet kiminki belli kız kıyafeti yoksa düşündüğüm şeymi'sen ne düşünüyon ben valla ekmek arası köfte'
Ulan sen bensin nasıl aynı şeyleri düşünemüyoz ben kızla sürtük bi kızla anla artık daa'okey okey anladım'
Hııhh şükür"kankiii hadi açım"tamm geliyorum toprak sakit ol"ok"ayy ne ok Muş yaa.aşşağıya indigimde ateş sırıtarak"yakismis"ben göğsümü gere gere"e tabi ben giydim"ayyh bu ne ego hadi yemek yap açım açım"diyen toprağa ateşle ben tiptip bakmaya başladık, sonrada onlara miss gibi yemek yaptım'eminmisin'
Tamam biraz kötü kokuyo olabilir ama benim özel tarifimle yaptığım bi melemen tamammi, masaya koydum ve ateşle toprağın yemesini bekledim saten sonrada eve gitçem telefonun şarzı yok annem meraktan çatlamıştır.ates iğrenerek"ne var bu melemenin içinde"gülümseyerek yemezsen bitersin bakışı attım ikisinede anlamış olacaklarki korkarakta olsa melemene ekmeğini bandirdilar hemm ne varsa mis mis bir anda ikiside öksürmeye başladı bende fırsattan istifade sırtlarına güm güm diye vurdum.ateş öksürerek"yavaş daa"tamam tamam"dedim ve yerime oturdum toprak ateşe dönerek"kankimmm bilemdim ben senin kıymetini oy oyy meğersem sen güzel yemek yapıyomussun" hııh ne yani ben kötümü yapmışım"hiih ben ona sevgimi kattim"ates kaşlarıni çatarak"sevgin haricinde ne kattin?"ayy ne katabilirim melemenlik seyler tabii"eee biber soğan, bidee..ımm ketçap"toprakla ateş aynı anda"nee?"bunlarda amma abartti alt üstü ketçap hem ne varki bunda bence normal herkes melemene ketçap katar'herkesi karıßtırma'
Niye sanane iç ses her neyse konuya dönelimm sene 1993 annen annemle börek için kavga ederken...ayyy ne diyorum delurdim yaa."Hııhh siz yemek
Görmemissiniz"ates "eminol bundan daha güzel yemekler gördük"baya sinirlenmistim hemen ayağa kalkıp"neyse ben kaçar"tam çıkacakken biri bilegimden tuttu sizce kim ATEŞ"gitme"dedi aciz bi şekilde"neden"elini bilegimden çekip ensesine koydu"ımm şey haa..okula beraber gideriz"biraz düşündüm ve"benim ilk önce eve ugramam lazım siz gidin "ateş hiç bişey demeden yine kaşlarıni çattı , bende hiç birşey demeden evin yolunu tuttum.
******************************
"Anneğğ valla berenlerdeydim "bende safimya inandım"dedi ve gümm selma yani annem vurdu ve goool"ahhh acıttı"annem piç smile gülüp"durr daha sen dur yeni başladık"dedi ve pesimden kosturmaya başladı o deli danalar gibi kosturuken ben prensesler gibi süzülüyordum ayy tamam tamam yeri inletiyordum bildiğin en sonunda daha fazla dayanamayıp odama kaçtım ve kapıyı kilitledim, annem arkamdan kim bilir neler saydiriyorken ben kulaklığımı takıp formaları mi giyinmeye başladım giyindikten sonrada makyaj masama oturup saçlarımı dağınık bir topuz yaptım incebir eyeliner ve rumel sürünce olmazsa olmazim olan Vişneli libbalm sürdüm ve hazırdım berenin gitmiş olacağını düşünerek direk gizlice annemden kaçıp çuuuv uçtum yani okula gittim .
(Arkadaşlar biliyorum kısa bir bölüm oldu ama sınav haftası diye sınavlar bitince daha uzun bölümler yazacağım yorum ve votelerinizi bekliyorum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİ ( Tamamlandı)
Teen Fictionbir erkek lisesinde sadece 4 kız olsaydınız ve bu okulun tüm erkekleri yakışıklı olsaydı ve biride siz olsaydınız naapardınız... babam sinirle müdürün odasından çıktı off anlamıştımyaa bi okul çıkmayacağını, naapçaktım ıımm acaba camdanmı atlasam.an...