♥46.bölüm♥

9.6K 573 40
                                    

Aslında bir dileğim yoktu aşktan yana; o beni buldu sesizce en zayıf olduğum anda

Ne var yani sevgilim değilmi ammmma ve lakin bunu söyleyip onu şımartmaya ne gerek var ki dimi canım" ee talha ne yapıyoruz"dedim ateşten uzaklaşıp bunu söylemekteki kastım konuyu değiştirmek ateş hızla kulağıma eğilerek"kaç sen kaç....benim için sıkıntı yok baş belası"dedi ve eski yerine oturdu ee tabi benide bileğimden çekip yanına oturttu"kanki valla diyoruz ki luna parka gidelim"diyen talhaya döndüm. ..Aslında güzel olabilirdi tam olur gidelim diyecekken caner"off ne luna parkı cocukmuyuz....hem ne zaman luna parka gidelim diye düşündük"diyince herkez gülmeye başladı ısrarla"nolur nolur gidelimmm"dedim ateş kaşlarını çatarak"çocukmusun?"diyince koluna vurup " ne alaka hadi kalkın"diyip ayağa kalkmamla ateşin bileğimden tutup geri oturtması bir oldu"niye çekiştiriyosun"diyince sırıtıp"beni öpersen gideriz"diyince ooovvvlar ve öp öp sesleri gelmeye başladı sizce ben nasıldım?...yanakları kızarmış bir şekildeydim her zamanki gibi ayağa kalkıp"saçmalama"dedim ateşte ayağa kalkıp"saçmalamakmı seni öpmek istemem"dedi ve hızla merdivenlerden yukarı yani odasına gitti off buda trip atmaya başladı off
'Ee haklı o senin sevgilin öpmek istemesi normal'
Galiba haklısın iç ses
'Ee tabisi haklıyım'
ayyh sende hemen kendini öv"kanki git de öp çocuğu"dedi emirhan omzuma elini atarak bunlarda aşk kuşu kesildi ler başıma iyimi  "aynen git kanki"dedi beren bende onları kafamla onaylayıp yukarı yani
Ateşin odasına gittim biraz elim havada düşünüp en sonunda kapıya tıkladım ses gelmeyince bir kere daha tıkladım yine ses gelmeyince oflayarak odaya girdim arkası dönüktü galiba kulaklık vardı kulağında arkadan sesizce gelip kulaklığını çıkardım ateş bana göz devirip "neden geldin?"dedi kaşlarımı çatıp " niye gelmiyim ben senin sevgilin degilmiyim"ateşte kaşlarını çatarak "yaa öylemi demek bir sevgilin olduğunu hatırladın azra hanım"hanımmı off bu neya çocuk gibi tripler"abartmadınmı ?"ateş ayağa kalkıp"yaa abarttım öylemi"elleri cebinde dibime kadar girip "ee o zaman bana abartmadigimi göster. ...öp beni"ve ben yine kızarırım off nasıl opeyimki zaten heyecenlandim ellerimde terledi ateş oflayarak " bak yapamıyorsun....ahhh her neyse hadi azra beni yalnız bırak"diyip eski durduğu yere gitti ve ayaklarını sehpaya uzatıp kulaklığını taktı. ....hadi hadi azra sen yaparsın. ...yok yapamam.....yapamıyım ki....ımm ama yapmalıyım çocukta haklı yani hem durmadan berenlerde önümüzde vicik vicik öpüşüyorlar o da hani bir erkek....hadi yap şu işi azra alt üstü bir öpücük....gözlerimi bir kere sıkıca kapatıp içimden on'a kadar saydım sonrada yavaşça önüne geçtim ohg neyseki gözleri kapalı yüzümün kızarmasını görmez diyip dudaklarına yapıştım...off gözlerini açtı ve beni kendine çekti ayyh şuan eminim yüzüm domates gibidir nefes almak için ayrıldığımızda ateş sırıtarak kulağıma eğildi"beni öpceğini aslında tahmin etmiştim. ..ee nede olsa herkez bu dudakları öpme şansına bulamaz "diyince kaşlarımı çatarak koluna vurdum ovv nasıl sert vurduysam artık çocuk yerle ilişkiye giriyor şuan onun bu haline gülüp " bak demekki yer bu dudakları öpmeye layık. ..nasılda öpüşüyorsun"diyip gülmeyi ikiye katlayarak yani anırarak gülmeye devam ettim ateş kaşlarını çatarak"elinde baya ağırmış"diyince ayağa kalkıp"hadi hadi aşşağı inelim daha luna parka gitcez"dedim ateş oflayarak"daha unutmadınmı sen o meseleyi"gulerek kafamı unutmadım anlamında salladım ve ateşin elinden tuttuğum gibi aşşağı kadar peşimden sürükledim esra gülerek"hemende barıştılar"dedi dalga geçersine ona sadece göz devirmekle yetindim çünkü ona hala gıcığım duruya dönüp"duru biz luna parka gidiyoruz sende gelsene " diyince duru yanıma gelip"emreyle buluscaz o yüzden olmaz"dedi sesizce ateş kaşlarını çatarak"siz ne konuşuyorsunuz fısıl fısıl"diyince ona gülüp " sanane"dedim ve duruya göz kırptım.toprak ayağa kalkarak"ee hadi o zaman gidelim"diyince hep beraber onu onaylayıp arabalara bindik ben ateşin beren toprağın esra , emirhan ve canerde talhanin arabasına bindiler...yol boyunca ateşin kendisini övmesini dinledim bu yüzdende luna parka gelince direkt arabadan inip ateşin sözlerinden kutulmamin sevinciyle rahat bir nefes aldım direkt toprakların arabasının önüne gidip"berennn kurtar beni şu egosu çok olan hödük ten"diyince beren gülerek " kanki valla sende beni topraktan kurtarsan fena olmaz...yol boyunca etğin kısa yok oran buran açılıyor diyip iyice içimi bunaltti"demesiyle toprak kaşlarını çatarak"sanki uzun"diyip oda arabadan indi talhalarda gelince hep beraber luna parka girdik hizlica koşup korku treninin önünde durdum ellerimi birleştirerek"nolur nolur korku trenine binelim"talha gülerek"kanki kızlar daha çok atlı karincaya falan binmek ister bide senin istediğine bak"diyince ateş"bi sus talhaa.....azra sen binmek istediğine eminmisin"diyinve sevinçle kafamı olumlu anlamda salladım ve hep beraber trene bindik...off ben çok mu gaza geldim ne..valla hava atcam diye kalpten gitcem ben hııh ellerimde terledi ateş bana donrek"iyimisin"ona iyiym anlamında mırıltılar çıkararak onu geçiştirdim ve önüme kan emen vampirin çıkmasıyla nasıl olduysa kendimi ateşin kucağında buldum ateş sırıtarak " iyiki korkmuyorsun...üstümede oturdun valla karışacak "gıcık işte gıcık şey başka ne diyebilirim ki"off kalmadık sana"diyip kulağından iniyordumki ateş beni tekrar kucağına çekti sırıtarak " senin manzaran daha iyi böyle kal"valla bunu demesi bana göre hoş zaten korkudan ölcem. ..trenden inene kadar ateşin boynundan yüzümü çıkaramadım. .

******************************

"Ateş hadi nolurr"dedim ellerimi birleştirip"azra hiç bana öyle yavru köpek bakışı yapmaya çalışma orangutana benziyorsun"sinirle ateşin koluna vurup"hiih senden ayıcık isteyen kim ben kendim o ördekleri vurup alırım"ateş kaşlarını havaya kaldırarak"yaa ee hadi vur da al"diyince hızlıca gidip adamdan bir tane oyuncak silah aldım ve vurmaya başladım. ....yuhh yaa abi biridemi tutmaz bence burada hile var ateş bana gülerken"abi siz neden hileli yapıyorsunuz...zaten yoksa ben hepsini vururdum...hemm ben askerde komandoydum"dememle ateş gülmesini anırmaya çevirerek"azra sen askeremi gittin"ayyh galiba biraz abarttım ama en sonunda ateş dayanamadı ve bana beşinci denemesinden sonra pembe ayıcığı aldı sevinçle yanağına küçük bir öpücük komdurup"sonunda aldın " biraz düşünüp konuşmaya devam ettim"ateş...sahi ayıcığın adını ne koyacağız"ateş elleri cebinde"ne koyarsan koy banane " kolunu hızla cimcikleyip"ne koycaz"dedim bastıra bastıra ateş sırıtıp " ateş"koyalim dedi ona göz devirip"o ne öyle "ateş kaşlarını çatarak"o zaman sen söyle"diyince biraz düşünüp " gece koyalım"dedim ateş bir bana bir ayıcığa bakıp"azra sen iyimisin bu pembe adı gece"bende kaşlarımı çatıp " ne var ben böyle istedim hadi gidelim "dedim ve bizimkilerin yanına doğru çekiştirdim sonrada zaten eve gittik gittiğim gibide duşa girip yatağa yattım...

Yeni bir bölümün daha sonuna geldik....yorum ve votelerinizi bekliyorum....

ERKEK LİSESİ ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin