(Düzenlenmiştir )
Okulun içine girdiğimizde bütün koridor boştu.müdürun odasını hemen aramaya başladık, en sonunda bulduğumuzda direkt kapıyı tıklayıp'gel'sesini duymamaızla içeri kibarca süzülerek girdik.
'İyiki süzüldünüz'
Sanane bee iç ses belki ben öyle sandım olur boyle hatalar, simdi size açıklayım, kapının önünde girsekmi yoksa girmeyip uçurumdan atlasakmı diye düşündük off tamam tamam bizim can tatlı tabisi atlamayız, neyse konuya dönelim, işte öyle dikilirken sırtımızıda müdürün kapısına yaslamıştık, bir anda kapı açılınca yine yer öpme faslı zaten anladınız siz, müdür şok içinde zaten kısa olan eteğimizin biraz daha açılmasıyla bacaklarımızı kesiyordu, müdür olmasa aslında onun gözlerini oyardımda neyse tövbest yaa azmış bu adam, hala bakıyo hemen eteğimin açılan tarafını kapattım ve berene tutunarak ayağa kalktım. "Hocam biz yeni öğrencileriz"hoca üzerindeki şoku atlatınca konuşmaya başladı"fark ettimde kızlar burası bir erkek lisesi, o yüzden kendinize dikkat edin "yok biz bilmiyoduk mall"hocam sınıfımiz neresi"dedi beren "11/C gidebilisiniz"dedi bizde teşekkür edip gittik ,en sonunda sınıfı bulduğumuzda kapıyı tıklayıp içeri girdik, bir anda bütün gözler bize döndü beren sinirle erkekler bakıp"açıkta bir yerimizmi varr?"işte benin kızım yaa sözü ağzımdan aldı,yani erkekleri bir süzdümde laa bunların hepsi taş, biz nereye geldik böyle, manken falanmılar acep arkadan siyah saçlı koyu yeşil gözleri olan sempatik yanisi taş bir kişilik"yokta ama olsa güzel olurdu"diyince şalterler bende attı "se-"tam bir şey söyliyecektimki öğretmen sandığım ses beni susturdu"hoca var burda bu ne labalilik ilk günden, kendinizi hemen tanıtın ve boş bir yere oturun."hocayı süzdüğümde sarı omuz izasında saçları ve bal köpüğü gözleri vardı oldukça alımlı en fazla 30 yaşında olan genç biriydi .bildiğin buraya çocuklara yavşamaya atanmış oruspu işte ne beklersin. Beren kendini hemen tanıtmaya başladı"ben beren 17 yaşındayım,........lisesinden zorla geldim .Erkek lisesinden nefret ederim ,ve fanatik FB'liyim o yüzden yanımda herkes ona göre davranırsa iyi olur"arkadan bir çocuk siyah saçlı ve kahverengi gözleriyle oldukça ilgi çekiyordu. "Ben de fanatik GS liyim naapcan bana ,bu dediklerin bir tehtidmi"beren sinirle soluyarak"nasıl anlarsan"ćocuk biraz sırıttıktan sonra geri sözüne kaldığı yerden devam etti"götür benii güzelim dağlara otellere"dedi imayala ben bunu yollarım, tam beren bişey diyecektiki sözünü kestim"kes sesini "nefes alıp verdim ve"ben azra 17 yaşındayım. .......lisesinden geliyorum, fanatik GS liyim ona göre ayık olun"arkadan dağınık kumral saçları olan bal köpüğü gözleriyele bana bakan aralarinda bana göre en yakışıklısı olan sırıtarak "ben fanatik FB' liyim ama ne demiş fatih Terim zıt kutuplar birbirini çeker, herkes adını bilmediğim çocuğun söylediği şeyle gülmeye başladı, tabii bizde arkadan kısa saçlı ama tatlı bi çocuk gulmesini kesip"yok laa ebesinin müsayit bir yeri onu fatihmi söyedi"sanki fatih dediği askerlik arkadaşı mall"tabi kanka sen nerden bilcen tarihi sus otur yerine"diyince hala adını bilmediğim taş"senin tarihin cok iyi galiba"dedim. Olduğu kadar tek kaşımı kaldırarak oda sırıtarak" ayıptır söylemesi bu sınıfta en iyi tarih notu bende"ayy şu havalara bak götüm beren"ayıpsa söyleme" diyince herkes oooo yapmaya başladı ,aslında notunu merak etmiştim."kaç"ne??"sinirle gözümü kırpıştırıp"not kaç not"haa onu diyosun 38.333"uyy yerum ben senin o 333 diyen dudağını çocuk alayala siritip "gözlerinle yedin bitirdin beni " diyince yine oooo lar yükseldi."hahh götüm "dedim ve berenle beraber cam kenarında boş bulduğumuz bir yere oturduk.tam çaprazımızdada o tas laf atan cocukla bir çocuk oturuyordu.herkesin bizim bacaklarımıza baktığına yemin edebilirim, birden o yine taş gibi olan çocuk daha yeniki sırıtan halini bir yere bırakıp o gür sesiyele"herkes önüne dönsün lan "diyince herkes önüne döndü hocada sonunda yoklamayı almaya başladı.
Murat
Berktan
Cenk
Bilâl
Emre
Azra
Beren
Toprak
Ateş
Aha o taşların isimlerini öğrendim bana sataşanın adı ateş, diğerininki ise toprak ayy ne kadarda uyumlu isimleri vardı.ben bunları düşünürken yoklama alındı "herkes serbest"demesiyle rahatladım ders yoktu şükür ,yanımıza bir çocuk gelip elini uzattı"selam ben emre"bizde sırıtarak"bu gün elini veren..."çocukta sırıtışını bozmadan"iyiymiş"dedi bende bu çocuktan zarar gelmeyeceğini düşünerek"ben azra"dedim berende hemmen"ben beren " dedi ister istemez gözlerim ateslerin masasına kaydı ,sinirle bize bakıyordu emre onu öyle görünce"kızlar görüşüz"dedi ve ateş ve toprağın yanına gitti.
Emre gittikten 1, 2dk sonra zil çaldı.öğretmenin sıftan çıkmasıyla beren ve benim ağzım açık kaldı ayy merak ettiniz dimi peki peki sizede söyliyeyim.
'Pelin ve ecrinsu'
Ahh iç ses ben söyliyecektim yaa off neyse konu bu değil ,bu iki sürtüğün, bu okulda ne işi var, hemen berene döndüm onun halide benden farklı değildi. "Beren ben kabus görüyorum galiba"beren şoku atlatıp bana döndü"aynen kanka şuan biz bi kabus görüyoruz ve gözümüzü açıp kapadığımızda kabustan uyanıcaz"aynı anda gözümüzü kapatıp açtık açtığım gibide berenin kolunu cimcikledim."kizim mal mısın aynı anda aynı rüyayı nasıl görelim yaa off benide kendine çektircen tövbest yaa"off be kanka ben ne dediğimimi biliyormuyum"onu dedikten sonra ikimizde naaptıklarna baktık, bizi fark etmemiş olcaklarki yanımıza gelmediler.pelin ohaa oha aile var namussuz resmen ateşin kucağına oturdu ohh ateş beyde keyfinden memnun gibi yuhh ama bu kadarda olmazki önümüzde herkesin içinde öpüşüyorlar yazık, yazık hiç beklemezdim ateşten
'Neo koydumu sana aşşıkkmı oldun gız'
Saçmalma ne aşkı hem banane onlardanki,
Aradan biraz zaman geçince sonunda bizi fark ettiler yanımıza gelip "ayy siz ne arıyosunuz burda"dedi adı lazım değil pelin
'Lazım değilse söyleme'
De gitt loo "sa-na-ne"ayy kokoş gibi söyledim"erkekleri kesmeye geldiniz dimi bak azra ateş benim ona yaklaşırsan bitersin ona göre"sen kimsin piç onun sözünü tekrarlayarak "ono yoklosoron botorson"herkes gülmeye başladı, arkadan tanıdık bir ses"kızlar ,kızlar benim için kavga etmenize gerek yok"adamdaki egoya bak sen kim olduğunu anlamışsınızdır ateş"ne senin için kavga etcem, bi siktir olup gidermisin"arkadan toprak kızlar siz pelinlerle tanışıyormusunuz?"beren söze atlayarak "hıı bizim okulun sürtükleri olurlar"diyince oooo sesleri yükselmeye başladı. Aferin benim kızıma aynı ben"siz kimsiniz bize sürtük diyosunuz"off ecrinsu senin o cırtlak sesine sıçıyım."beren ve azra oluyoruz canım"dedim sırıtarak pelin sinirele"döveriz bak sizi bence susun"bence döv tabi dövebilirsen çünkü biz susmıcaz"pelin sinsice sırıttı."çıkışa gelin"beren arkadan"ok"dedi zaten tek bildiği ingilizce kelime ok'tan ibaret.
******************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİ ( Tamamlandı)
Teen Fictionbir erkek lisesinde sadece 4 kız olsaydınız ve bu okulun tüm erkekleri yakışıklı olsaydı ve biride siz olsaydınız naapardınız... babam sinirle müdürün odasından çıktı off anlamıştımyaa bi okul çıkmayacağını, naapçaktım ıımm acaba camdanmı atlasam.an...