Arkadaş ilk önce size de birşey demem lazım bir arkadaş çok güzel bir anket yazıyor inanın sıkılmadan cevaplarsınız. ..
Lütfen bir bakın. ...
******************************Sabahın ilk gün ışıklarını elimin tersiyle itmeye çalışarak uyandım daha doğrusu hiç uyumamıştımki iki saatlik uykuyla duruyordum, bütün gece dün olanları düşünmüştüm ayyh bak yine aklıma geldi oflayarak yataktan kalktım, bayoya gidip soğuk bir suyun altına girdim zaten bu anca beni ayıltırdı duştan çıkınca direkt üstüme vikingçe yazılar olan bir tshirt, altınada beyaz bir pantolon giydim bugün okul vardı ama formam kirli olduğu için serbest gidecektim.
( Azranın giydiği kıyafet )
Bugün fazlasıyla yorucu bir gün olacağı kesin acaba meyhaneye gitmesemmi?
'Salakmisin azra senin yüzünden çocuğun ailesiyle arası kötümü olsun istiyorsun'
Iç ses lütfen beni benle baş başa bırak zaten işlerin içinden çıkamıyorum Hayır yani biz ne ara bu hallere geldik, ama yapmam lazım yoksa ateşler benim yüzümden zarara girecek ben suçlu olmak istemiyorum.Diye düşünerek odadan çıktım anneme Günaydın diyip evden çıktım. Bugün yürüyerek gidecektim biraz düşünmem lazım
'Zaten anca düşünüyon'
Sen sus düşünürüm ben sana soracak halim yokOkula gelince öylece dışardan erkek lisesine baktım vayy bee ne ara ben buraya bu kadar alışmışım
'Duyanda okuldan ayrılıyo sanıcak'
Off iç ses off diye inkar ederken arkamdan birinin enseme vurmasıyla seslice inledim bilal gülerek " bugün cuma enseyi kapa"dedi salak çocuk yaa taa iki sene öncenin şakasını yapıyor boynumu ovarken bilalin kasıklarına bir tane geçirdim bilal kasıklarını tutarak " yapılırmı bu şu melek sıfatlı çocuğa"diyince gülerken onu okula ittim. Sınıfa girince ateşi görmemle sitrese girmem bir oldu hatta ne ara ellerimin terledigini bile bilmiyorum kafamı yere eğerek ateşe bakmadan yerime oturdum ateşin beni dürtmesiyle dönmek istemesemde o tarafa dönmüş bulundum ateş beni süzerek"azra iyimisin " titrek sesimle"e...ev...evet...iyiyy...yim...neden...i..yi...ol.a...miyim ki"lanet olsun kekeldim ayy bide saçma sapan bir konuşma yaptım içimde kendime küfürleri saydırırken ateş kaşlarını çatarak"sende bişey var"dedi ona zorda olsa bir gülümseme yollayıp"hayır hiç bir sorun yok"dedim ve önüme döndüm bakın ben, ben yılların yalan söyleme uzmanı bugün ufacıcık bir yalanı söyleyemiyor ahh ateş sen bana ne yaptın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK LİSESİ ( Tamamlandı)
Teen Fictionbir erkek lisesinde sadece 4 kız olsaydınız ve bu okulun tüm erkekleri yakışıklı olsaydı ve biride siz olsaydınız naapardınız... babam sinirle müdürün odasından çıktı off anlamıştımyaa bi okul çıkmayacağını, naapçaktım ıımm acaba camdanmı atlasam.an...