A

2.1K 63 15
                                    

Isha's P.O.V

" Hoi pondan, kau tu patutnya mati sejak kau bayi lagi !" aku diam.

"Wei, kau tahu tak kau tu ahli neraka! Dasar pondan!" seorang lagi bersuara.

"Uhuukk" aku menahan diri dari sepakan yang disediakan khas untuk aku diperutku. Aku hanya mampu menahan perasaanku yang pilu pabila ku dihina. Aku tidak menyuarakan sakitku pada mereka yang kejam lagi zalim.

"Engkau jenis manusia tak sedar diri, eh? Ada hati nak suka dengan aku ni?"manusia yang dulu aku cinta sedangpun berbunyi.

"Sedarlah sikit kau tu siapa kalau nak dibanding dengan aku? Aku ni raja, engkau?" dia menyoalku dengan penghinaan dan kebencian.

"Anjing kurap tepi jalan, lebih tinggi pangkatnya dari engkau." Salah seorang followersnya mancaciku.

"Go to Hell lah faggot!"

"Dah lah miskin!"

"Patutlah bapak kau tak ada, dia malu ada anak macam kau!"

"Arghhhhhhhhhhhhh" aku meraung geram sambil meronta-ronta kerana aku paling benci orang yang menghina arwah ayah aku. Aku rela aku dihina dicaci dimaki dipukul, tetapi jangan pernah sesekali libatkan keluargaku. Mereka tidak pernah bersalah dalam apa-apapun. Kalau pandangan dapat membunuh, dah lama orang yang hina bapak aku mati. Nasib dia aku diikat pada tiang katil double decker di asrama.

"Bukkkk" satu terajang singgah dimukaku. Selepas mukaku touch-up dengan kaki, yang lain pun nak bagi make-up tutorial kat aku yang hanya aku 'izinkan' sahaja.

"owhhhh, pandai melawan sotong ni eyh. Kalau kau pukul kita orang sekalipun, takde rasa apa-apa sebab kau tu PONDAN !" orang yang kucinta dulu mancaci aku sambil menarik rambutku.

"Kau fikir aku ni bodoh sangat ke nak suka dekat kau? Kalau aku ni nak suka sejenispun, yang tak pernah akan berlaku, aku tak pilih orang macam kau. Kau tu dahlah hodoh, bodoh pulak tu, miskin. Banyak lagi mistake engkau."

"PERGI MATI LAH WEI !"

"PERGI MATI LAH WEI !"

"PERGI MATI LAH WEI !"

"PERGI MATI LAH WEI !"

Mataku terbentang luas. Aku menarik nafasku sedalam yang mungkin. Aku melihat sekeliling ku yang gelap tetapi masih dapat dilihat atas pertolongan cahaya yang terpancar dari lampu jalan ke dalam bilikku yang aku huni. Aku tersedar dari mimpi ku yang ngeri. Sebenarnya itu bukanlah mimpi semata, tapi kisah silamku yang aku pendam dalam ingatanku. Fuck shit betullah mimpi aku ni. Tak dapat ke aku mimpikan sesuatu yang normal untuk seorang budak gay seperti diriku yang ayu ini. To those who are questioning my sexuality, yes I am gay, FYI. Tapi aku masih seorang yang menyembunyi seksualitiku dari binatang aka manusia yang terdapat dalam mimpi aku tadi.

Aku kerling ke arah meja di tepi katiku yang menempatkan jam locengku. Baru je pukul 4 pagi. Kacau betullah mimpi tadi. Lebih baik aku tidur balk sebelum aku tertidur dalam kelas esok pagi, dah lah kelas esok pagi Mr. Kumaran nak ajar hal teori pre dan post-contract document. Kena bangun subuh pastu mandi awal, tak nak mandi time orang bergelut dala biik mandi macam tin sardin. Arghhhhhh..... zzz

^^^^

"Isha, kau nak tak join kita orang pergi karaeoke malam nanti?" Milah soal aku dengan senyap takut didengar oleh Dr. Awang yang terkenal dengan kebenciannya terhadap pelajar yang kurang diminatnya. Antara budak yang dia kurang minat adalah aku... haha... typical kan ... aku pun kurang paham kenapalah dia benci aku... tapi taklah seteruk Mdm Azah yang memang hina aku dalam kelas depan pelajar lain. Mungkin laki dia tak bagi setiap malam jumaat lagi kot.

En. Bad Boy nak A ? (boyxboy)Where stories live. Discover now