Am ajuns la,destinație.....Ali mia făcut o surpriza foarte frumoasa.Ma adus in locul de unde se vede cel mai frumos tot orașul si nu e tot a mai pregătit si o cina romantica.
Orașul arata că un glob plin de luminițe sclipitoare totul era magnific.Eu cu Ali am mâncat,am vorbit cred că vreo 3 ore deci asta înseamnă că nu ne plictisim unul de celălalt si după el sa aplecat ușor spre mine si ma sarutat.Eu am fost foarte rușinată si am cerut permisiunea sa ma ridic putin si sa ma îndepărtez...M-am îndepărtat si de fericire am inceput sa tip si sa sar in sus pentru că nu mia venit sa cred că Ali ma sărutat pe mine.
M-am întors înapoi la masa si el ma întrebat daca mi sa întâmplat ceva,daca mie bine si eu iam zis că da sa nu își facă griji.Neam ridicat de la masa sa mergem spre mașină pentru a porni spre casa dar eu numi puteam lua ochii de la priveliștea aia superbă si bineînțeles nici de la Ali.
Am ajuns acasă si el ca un domn ce este sa dat jos din mașină si mia deschis portiera pentru a cobori.Am coborât si cand sa ma ridic mi sa pos o crampa la picior si cand era sa cad el ma prins in brațe si așa ma dus până la ușa casei.Ma mai pupat inca odată si mia zis noapte buna si a plecat.Eu intru in casa încet ca sa nu ii trezesc pe ai mei si urc scările care scârțâie îngrozitor dar incerc sa nu fac zgomot si ajung la mine in camera foarte bucuroasa că am ieșit cu Ali.Imi iau IPod-ul si ma așez in pat.El mia scris...ești bine te mai doare piciorul iar eu iam răspuns că da nu mai am nimic că a fost doar o crampa si iam mulțumit pentru îngrijorarea lui fata de mine.
Ii spun noapte buna si el mie la fel,sting becul si ma pun sa dorm dar știu că nu o sa ma ia somnul foarte repede din cauza că ma gândesc la tot ce a fost astăzi si imi pun castile in urechi pentru ca sa adorm mai repede.
CITEȘTI
Iubire fara speranta
Viễn tưởngO dragoste adolescentina, cu obstacole, urcusuri si coborari rapide, plina de mistere si miracole. "Zambetul lui era rusinos iar ochii ii erau inlacrimati, privea spre cerul albastru.."