După ce am ieșit din cabinetul domnului doctor Ali mi-a spus că îi pare foarte rău pentru că mă lăsat baltă și a plecat chiar în cel mai important moment din viața mea și desigur și a lui..
Eu l-am iertat și am hotărât să ne mai dam o șansă și să ne creștem fetița în liniște și pace.
Lunile au trecut repede și eu cu Ali am devenit din ce in ce mai apropiați.Urma că în săptămânile astea sa nasc și eram foarte nerăbdători.
Eram in casa împreună cu Ali și mă uitam la televizor,iar dintr-odată simt cum mi sa rupt apa...m-am panicat foarte tare și l-am strigat pe Ali.Acesta a venit în fugă la mine dar când mă văzut sa panicat și el.Pana la urma sa calmat nu a durat mult vreo 2 minute și a sunat la salvare...eu aveam contracții din ce in ce mai accentuate și simțeam că fetița mea e pe drum...până la urmă am ajuns la spital și repede repede doctorii m-au băgat intro sală pentru nasteri.Ali aștepta emoționat pe hol...a cam așteptat sărăcuțul de el,dar și eu în sală de am îndurat.Dar a meritat pentru că atunci când am vazuto era superbă fetița mea avea ochii albaștri năsucul a lui tati ochii tot ai a lui tati și buzele ale mele.Am hotărât că numele ei sa fie Alice Teona.O asistenta a ieșit pe hol cu fetița pentru a ii arată și tatălui ei.Ali sa emoționat foarte tare.Îi era frica și să o tina in brațele la cat de mica și de fragila era.Ia dato asistentei și a ieșit în afara spitalului.Ochii lui erau inlacrimati,privea spre cerul albastru și strigă mulțumesc Doamne Dumnezeule pentru minunea ce mi-ai dato și pentru că mai făcut cel mai fericit de pe lumea asta.
Timpul a trecut eu am ieșit din spital, fetița a făcut 1 lunisolară și Ali mă cerut de sotie iar eu i-am spus da.Am hotărât că botezul fetiței noastre sa îi facem o data cu nunta.
Sfârșit!
Le mulțumesc din tot sufletul prietenelor mele Michelle și Diana pentru că mi-au fost alaturi și m-au susținut sa continui povestea!
CITEȘTI
Iubire fara speranta
FantastikO dragoste adolescentina, cu obstacole, urcusuri si coborari rapide, plina de mistere si miracole. "Zambetul lui era rusinos iar ochii ii erau inlacrimati, privea spre cerul albastru.."