Este ora 8 dimineata si ma trezesc sa merg la scoala.Ma uit prin dulap sa imi gasesc ceva de îmbrăcat si aleg o bluza neagra si lunga si o pereche de pantaloni negrii.Imi pieptan parul ma dau cu putin rimel si cu ruj incat sa nu se observe ca sunt prea tare machiata,ma incalt si pornesc spre scoala.
Acolo ma intalnesc cu Ali baiatul popular din scoala,cel mai frumos baiat pe care l-am vazut pana acum,baiatul cu ten masliniu si cu ochii verzi precum smaraldul si putin mai inalt decat mine si ma intreaba ce fac si imi da buna dimineata...ciudat pentru ca nu ne-am mai vorbit niciodata pana acum chiar daca suntem vecini.
Intru in clasa si ma asez pe locul de la geam.Langa mine se aseaza prietena mea Giulia o fata cu ochi caprui cu parul rosu spre roz si prietena potrivita pentru a vorbi cu ea cand ai nevoie de cineva.Ora a inceput si primele 2 ore am matematica...fix ce imi trebuia Ali se aseaza in fata mea si imi arunca un biletel pe masa.Tot ce am reusit sa fac a fost sa arunc rapid o privire si din pacate am vazut doar primele doua cuvinte "vrei sa"..
Doamna profesoara a intrat in clasa si l-am ascuns incantata in buzunar.
La sfarsitul orei am scos nerabdatoare biletelul din buzunar si l-am citit.Ce scria acolo parea imposibil pentru mine...
Va urma..
CITEȘTI
Iubire fara speranta
FantasyO dragoste adolescentina, cu obstacole, urcusuri si coborari rapide, plina de mistere si miracole. "Zambetul lui era rusinos iar ochii ii erau inlacrimati, privea spre cerul albastru.."