capitolul II

35 4 0
                                    

In acel bilețel scria daca vreau sa ies cu el.Am fugit in graba din clasa si Ali a alergat după mine pentru a-i da răspunsul la acea întrebare.Eu mirata il întreb de ce vrea sa iasă cu mine chiar acum pentru ca nu a vorbit cu mine atâția ani,iar el imi răspunde ca în toți ani ăștia ia plăcut de mine in secret si cand vroia să-mi zică sa ies cu el se intimida si renunta.
Atunci cand am aflat lui Ali ia plăcut de mine in secret si nu a putut să-mi zică am hotărât sa ies cu el la o întâlnire.
Am ajuns acasă de la școală,imi trântesc geanta pe pat si ma dezbrac pentru a ma îmbracă cu alte haine pentru întâlnirea cu ali,ma demachiez de machiajul de școală si ma machiez pentru ieșirea in oraș.Este ora aproape 8:30 si Ali vine sa ma ia de acasă...nu știu sigur unde ma va duce dar sper sa ma surprindă plăcut.
Ali a ajuns la mine acasă era îmbrăcat cu o jacheta neagra din piele un tricou alb si pantaloni negrii,iar BMW-ul lui era perfect negru lucitor cat sa se potrivească cu rochia mea neagra.A bătut la ușa am răspuns si am pornit cu el spre mașina lui.El ca un gentalman imi deschise portiera mașinii pentru a intra înăuntru.A intrat si el si a inceput sa conducă...l-am întrebat unde mergem,dar nu a vrut să-mi spună si mia zis ca e o surpriza plăcută...

Iubire fara sperantaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum