(Yarı Tanıtım Yarı Bölüm şeysisi ). E.B."Evet"
"Aren hanım ,son bir randevu alınmış sonra çıkış yapabilirsiniz "
"Randevu bekliyormuyduk ?"
"Hayır efendim , birden çıktı ve acil olduğunu bildirdi , başka bir bilgim yok .Göndereyim mi ?"
"Tabii gönder. Konferans kaçtaydı ?"
"16:30"
"Peki bekliyorum "
Telefonu yerleştirip , aramayı sonlandırdım.
Birden bire alınan sürpriz randevuyu on beş dakikada sonlandırmak gerekiyordu ki konferansa yetişmeliydim.Babama söz vermiştim.Gidip yaptıklarımız klasikti , bazıları ilgi çekici bazıları göbekli okul müdürü gibi sıkıcı konuşmalardı.üniversite bölüm öğrencileri de orada olacaktı büyük ihtimalle ,birde onların olgun ve ergen karışık laflarını dinlemek vardı.tabii bende gençtim ama neyse.
Acil sürpriz randevu ise ,şuan kapımı çaldığına göre öğrenecektim.umarım çok yormazdı ,bu gün necmettiniye teyzeyle baya yorulmuştuk zaten (!).
"Girebilir miyim ? "
Böyle otuzlu kırklarında bakımlı bir hanefendiydi , enerjik gözüküyordu fakat gözlerinde yorgunluk vardı.kadın iki zıt kavramı 'ikisi bir arada' der gibi bir araya getiriyordu."Tabii ,girdiniz zaten "ben konuşurken o tüm ihtişamıyla girip oturmuştu zaten. Kadın ısınmış olsa gerek veya zıt bir enerji ki , 'saygı da bir yere kadar 'der gibi göstermişti kendini .Biraz etrafı inceledi ,ve bende onu inceledim.sonra söze ilk ben girdim.
" Acil randevu almışsınız , konu neydi ?"
"Ben oğlum için gelmiştim , sizinle açık konuşacağım . o sıkıntılı ve bunu kabullenmiyor ,bana hiç birşey söylemiyor .İçe dönük hem de fazlasıyla ."
"Randevunuzu bu konu hakkında bilgilendirme yapmak amacıyla aldığınızı varsayıyorum. ve oğlunuz içe dönük olması ve ya sizinle konuşmaması onu problemli yapmaz bu sizin probleminizdir. Bir sıkıntısı varsa bile anlayışınıza güvenmiyor olabilir "
"Hayır, öyle bir derdi yok .Bakın ,o ..hasta .
Onun normal biri olmasını görmek istiyorum.yardımınıza ihtiyacım var.onu uzun süreli bir tedaviden geçirmek üzere hastanız olarak kabul edermisiniz ?""Öncelikle bizim hastamız yoktur ,psikoterapi uygulanan kişilere danışan demeyi tercih ederiz .Yardım ederim fakat size değil ..Oğlunuza .Onu tanımam gerekiyor.Gerçekten uzun bir tedavi süreci mı gerekiyor , psikiyatristemi yönlendirmeliyim,buna gerçekten ihtiyacı var mı ? Gibi şeyler ana sorular .Şimdi ilk soru ,kaç yaşında ?"
"25"
"Mesleği varmı ?"
"Hayır,hobi olarak yarışçı ve solistlik yapıyor.en azından böyle iddia ediyor "
"Hmm.Size şu problemi var ,şu yönü kötü dedirtiren davranışları neler ?"
"Bunları kendiniz ögrenseniz " derken ?
"Yani ?"
"Size bir teklif sunuyorum .Onu tanıyacak ve istediğim kişiliğe yönelteceksiniz karşılığında bir yıllık maaşınızı vereceğim.Tanıma süreniz bir yıl.tanıma şekliniz serbest ,bu konuda size güveniyorum .Ne dersiniz ?"bir insanın karakterini değiştiremezdim, değistirmezdim. o bunu bilmese de olurdu.
"O size ne yaptı ? Ve ya siz ona ? Ona zarar verecek birşey yapamam . "
"Bu kadar korkak olmayın.Size zarar vermez .Sıkıntılı diyorum tanıdıkça anlarsınız .Kabul ediyormusunuz ?"
"Bir yıl boyunca kendimi ona odaklayacağım ve mesleğe ara vereceğim öyle mi ? Ayrıca bana zarar vermesinden değil ona zarar vermemizden endişe duyuyorum."
"Bak,Aren ne olacak bende bilmiyorum .Ne yapıyorsam onun için yapıyorum.bir yıllık bir ara vereceksin ve bir yıllık bir maaş alacaksın .İki seçenek sunuyorum.Aksi takdirde başka gidebileceğim Psikologlarda var ."
Ne yapmalıydım .Para sıkıntı değildi her iki halde de kazanıyordum.Ama onu merak etmiştim ,bunu tarihe yazın "ben bir erkeği merak ettim" ve sanırım merak her zaman başarının çeyreği değildi.kabul etsemiydim.
Uğruna onca yıl çalıştığım ve daha yeni elime alıp kariyer yaptığım mesleğim mi ?
İlk defa merak ettiğim o çocuğu tanımak mı ?
Düşüncelerimin aksine sadece şunu söyleyebildim ;
"İsmi nedir ?"
" Evren ,Evren Kayaoğlu "
Evren , hiç fena sayılmaz aslında da ben.. ne yapmalıyım ..?
•___________•
Başladık , Allah'ın izniyle ilk adımımızı attık.
Sabırla beklerseniz bunu karşılığını alacağınıza emin olun .
Arada küçük oynamalar yapabilirim,siz yine devam !
~ İlk Soru muz;
Sizce kurgumuz nasıl ilerleyecek ?Tahminleri ,oyları,yorumlarınızı bekliyorum ,iyi-kötü eleştiriye açığım sonuçta hatasız insan yok değil mi ?
•_FarylZ_•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN
Teen FictionEN SERT EN GÜZEL EN TEHLİKELİ EN GİZEMLİ VE EN İŞSİZ karakterlerin bulunduğu kitaba başlamak üzeresiniz ! ••••••• Biraz karmaşık olsa da layığıyla mesleğini yapan Aren ,işini seviyor ve en iyi şekilde götürüyordur. Yine sıradan bir gün iken sürpriz...