"Sana herşeyi anlatacağım evren,bilmen gerekiyor"Nedense o bunları söylerken annemler de dahil herkes tedirgin ve endişeyle bize bakmaya başlamıştı .
O da onlara gülümseyerek baktı ,bu garip bir gülümsemeydi."Bu da ne demek oluyor , ben neyi bilmiyorum ?"ben onu uyarmıştım , benden birşey saklamayacaktı ve bakışlarıyla insanları vurmayacaktı.o bugün kural ihlali yapıyordu ,bugün bende kural ihlali yapmıştım, fazlasıyla ödetiyordu kız.
Herkesin bilip benim bilmediğim şey her neyse kimsenin görmediği ve sadece benim gördüğüm gözlerinde ki o duygu akımı hatırı sayılır büyüklükteydi.Ve merak görmüştüm gözlerinde tepkimi merak ediyordu çünkü bir planı vardı büyük bir ihtimalle .
Sıkıntı şuydu ki ben herkesi korkutan ve onun bildiği o şeylerin (!) darbesine dayanabilecekmiydim. O kadar güçlümüydüm ? O vardı , belki beni tekrar kurtarırdı derinliğimden .O derinliğe attığı gibi çıkarmasını bilirdi o .
Bana o göstermişti karanlığın güzelliğini , gökyüzünün sonsuzluğunu .O bana zarar verecek birşey yaparmıydı, bilmiyordum. Kahretsin ki güven problemim vardı , benim de ondan sakladıklarım vardı.
Ve sonra ki sözleri beni boşluğa sürüklüyormuş gibi anlamsız görünümlüydü. Altında ki imayı anlamaya çalışıyordum . Ve gözlerinde bunu anlıyordum. o yine işi kendi lehine çevirmeyi başarmıştı. Herkesin kafasını karıştırmıştı. O...zekasını konuşturuyordu.
" Biz bir satranç oynuyoruz evren.
Oyunda dört taş eksik , herkes taş olduğunu biliyor ama kimse hangi taş olduğunu bilmiyor .İşin tuhaf yanı şahlar eksik geri kalan tüm taşlar yerinde duruyor .Kim hangi taş dersin ? Gerçekte kaç taş eksik dersin ? Kim nereye gitmeye çalışıyor ?Oyunu kim yönetiyor veya şöyle diyelim oyunda ki her bir hamle kimlerin ya da kimin lehine gidiyor ? "Sonra sadece benim duyabileceği bir şekilde fısıldadı .
"Oyunu kim başlattı,oyun kimin için oynanıyor ,oyun ilerliyor mu ? Bu bir oyun mu ?" Ne anlatmaya çalışıyordu ?
Aklımın içine ettin be engüzeli...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN
Teen FictionEN SERT EN GÜZEL EN TEHLİKELİ EN GİZEMLİ VE EN İŞSİZ karakterlerin bulunduğu kitaba başlamak üzeresiniz ! ••••••• Biraz karmaşık olsa da layığıyla mesleğini yapan Aren ,işini seviyor ve en iyi şekilde götürüyordur. Yine sıradan bir gün iken sürpriz...