1

14 0 0
                                    




Να'μαι λοιπον. Δευτερα πρωι. Υπαρχει κατι καλυτερο απ'αυτο; Σοβαρά τωρα υπάρχει;

Παντα ήμουν ο άνθρωπος  που ζει με το  Μότο οτι κάθε μερα εχει την δικιά της αξία. Ναι, ακομα  και οι δευτερες. Και πως δεν αξίζει να σπαταλάμε ουτε λεπτο απο το  πολύτιμο χρονο μας. Ποσο μάλλον μερες. Οι δεύτερες υπάρχουν για κάποιο  λόγο. Ίσως ακομα να ειναι η καλυτερα μερα της εβδομαδας αφού κάθε φορα  οταν έρχεται μας δίνει την δυνατότητα να ξεκινήσουμε απο την αρχή. Χωρις  να σκεφτόμαστε το χθες και το πριν. Κάθε εβδομάδα έρχεται για να μας  προσφέρει κατι. Κατι που εμείς αγνοούμε τελείως.
Ομως εμείς  σκεπτόμενοι μονο τον εαυτο μας και τον χαλαρό τροπο ζωής,αυτόν δηλαδή  που το μονο που μας νοιάζει ειναι τρόποι που θα μας κανουν την εβδομάδα  πιο ξεκουραςτη και οχι πιο πολυ γεμάτη απο εμπειρίες και αναμνηςεις. Την  διώχνουμε,ετσι απλα,επειδή νομίζουμε πως δεν αξίζει. Πως ο μόνος λόγος  που υπάρχει ειναι για να μας κανει την ζωή δύσκολη. Ομως  αν δεν γινει η  αρχή τοτε δεν μπορει να ερθει και η συνεχεια. Και η συνεχεια ειναι αυτή  που κανει την ζωή μας να κυλά. Γιατι η ζωή ποτε δεν παραμένει  στάσιμη,συνεχεια προχωράει και αλλάζει και το μονο που μπορούμε να  κάνουμε ειναι να τρέξουμε μαζι της και να προσπαθήσουμε να πάρουμε  προβάδισμα εται ώστε να δείξουμε και να χαράξουμε εμείς τον δρόμο μας.  Και να μην ακολουθάμε απλα τα γεγονότα. Εμείς πρέπει να είμαστε αυτοί  που ορίζουμε την ζωή μας και οχι αλλοι. Χωρις να αναγκαζόμαστε να ζούμε  την ζωή κάποιου αλλου ή την ζωή που θελει κάποιος άλλος για εμάς. Μονο  ετσι ζούμε πραγαμτικα.

Και  ναι πραγαμτικα τα πιστεύω ολα αυτα. Ομως κανεις δεν ξερει τι πάει να  πει κούραση άμα δεν αναγκάζεται να ξυπνάει 7 το πρωι για να πάει να  κανει πρώτη ωρα αρχαια. Εννοώ σοβαρά τωρα,υπάρχει κατι που να  διαταράσσει πιο πολυ την ψυχολογία κάποιου;

Ναι σιγουρα πολλα,παααρα πολλα αλλα. Αλλα κάπως πρέπει να παρηγορηθω και εγω.

Οχι δεν ειναι δίκαιο αυτο που λέω. Αλλοι περνάνε πολυ πιο δύσκολα όποτε το να ξυπνήσω 7 δεν ειναι κατι.

Παιχνιδάκι.

Καλα οχι και τόσο.  Αλλα και παλι. Πιστεύω ειμαι αρκετα δυνατή για να μπορέσω να σηκωθώ απλα απο το κρεβάτι μου.

Ετσι  και εκανα. Σηκώθηκα απο το κρεβάτι μου,έπιασα το κινητό μου και έβαλα  απευθείας μουσική. Παντα το να ακουω μουσική με κανει για κάποιο λόγο να  νιωθω καλυτερα. Νιωθω οτι μου δίνει την αυτοπεποίθηση που μου λείπει.

Just one girlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora