1e1

3.4K 301 48
                                    

"sana soruyorum," dedi, koluyla çocuğun omzunu dürterken. "yağmur ağlarsa ne olur?"

"bilmem," dedi karşısındaki sonunda ona dönebildiğinde. "ölürüz, herhalde."

+

sene 2968. tyopana isimli bir gezegende iki insan yaşıyor. ikisi de dünya standartlarına uymayan süper güçlere sahip ama kendilerinin hala insan olduklarını savunuyor.

sene 2968. dünya olarak adlandırılan gezegen, kendisine çarpan bir meteor yüzünden yok olmuş ama yarı insan geni ve yarı tyopana geni içeren varlıklar hala gezegenlerinde nefes alabilme yetisine sahip.

sene 2968. tyopana'ya yerleşen üç yüz dünyalı bir gün bile yağmur yağdığını görmemiş. yağmur yağarsa ölebileceklerini düşünüyorlar çünkü gezegenin havası asitten ve azottan oluşuyor. yaşayabilen herkesin organları adaptasyona uğramış.

sene 2968. tyopana gezegeninde yaşayan dünyalı min yoongi, park jimin'i çok seviyor. küçük bir kulübede yaşıyorlar ve genellikle birbirlerine şiir okumak ile meşguller.

bir gün sonunda yağmurun yağıcağına inanıp nasıl bir şeyin avuçlarına döküleceklerini merak ediyorlar. gezegende birbirlerinden başka kimseyi tanımıyorlar ve yalnızca temel ihtiyaçları için kurdukları minik kulübeden ayrılıyorlar.

sevgilerine çok düşkünler ve söyledikleri her kelimeyi birbirlerine adıyorlar.

sene 2968. başka bir gezegen, başka bir yaşantı ve başka bir şekilde; min yoongi, park jimin'i çok seviyor.

lakin; park jimin ona sürekli aynı soruyu soruyor.

"yağmur dediğimiz şey," diyor ve kafasını kemikli omuza yaslıyor. "pembe midir sence?"

"hayır," diyor min yoongi. kollarını adamın beline sarıyor ve alnına hafif bir öpücük konduruyor. "mavidir, bence."

"tıpkı senin hissettirdiğin gibidir, işte."

ikisi de doğru tahmin edemiyor.

/////////

hikayenin şarkısı; chloe & halle - fall

ne tür bir hikaye olduğunu siz bulun.

i love u♡

*çok update olmaz sanırım, bölümlerde kısa olur neyse bite me bittiği gibi yeni bölüm atarım, umarım ilginizi çeker*

fall :: yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin