/Shawn/
Egy étteremben vártam Robbieval,hogy megérkezzen Peyton Koull és a menedzsere.
-Rob szerint ez akkor sem jó ötlet.-mondtam gondterhelten.
-Már miért ne lenne jó ötlet?-Kérdezte értetlenül.
-Még sosem láttam ezt a lányt.Azt se tudom,hogy egyáltalán jóba leszünk-e.Lehet,hogy utalni fog vagy én őt és akkor képtelenség lesz,majd vele együtt dolgozni.Robbie a karrieremet nem alapozhatod a barátaidra.
-Figyelj!Én találkoztam azzal a lánnyal és semmi baj nem volt vele.Kedves volt és aranyos.Szeritem kijöttök majd.És eszem ágában sincs a te karrieredet az én barátaim alapozni.-nyugtatott Rob.
-De kérlek próbálj már meg engem is megérteni!Ezt csak tegnap találtátok ki.Mi van ha összevesztek a haveroddal?Akkor ugrott a közös meló?
-Shawn én megértelek,de ezzel te is jól fogsz járni.És az ki van zárva,hogy összevesszek Jeryvel,meg ha esetleg mégis így alakulna akkor sem sérülne a ti közös projektetek.
-És ha...-Kezdtem bele de Rob finoman meglökte a vállam és a bejárati felé biccentett.Az ajtón Ő lépett be.Azonnal felismertem. Valamiért a levegőt gyorsabban kezdtem venni és a szívem is majd kiugrott a helyéről.Féltem,hogy mi lesz ha nem tudunk megegyezni.Rob Felállt a székéről és intett egyet Peytonnak.Amikor Peyton észrevette a hevesen integető menedzseremet elmosolyodott.Az ajtó ismét kinyílt és egy öltönyös figura lépett be az étterembe.A férfi Peyton mellé sétált,majd Peyton a mi asztalunk felé mutatott.Valamit beszéltek,majd megindultak felénk.
-Sziasztok!-üdvözölte őket a még mindig ácsorgó menedzserem.
-Üdv újra Rob!-Köszönt neki Peyton.Rob mosolygott,majd udvariasan kezet csókolt neki.Peyton kissé elpirult,majd zavartan rám nézett.Nekem akkor tűnt csak fel,hogy én még mindig ülök szóval gyorsan felpattantam a helyemről.Mikor láttám,hogy a két menedzser befejezi az egymást üdvözlést Peyton menedzserének kezet nyújtottam.
-Üdv!Shawn Mendes.-mosolyogtam.
-Szia!Jeremy vagyok,a kis hölgy menedzsere.-mosolygott és megrázta a kezemet.Az imént említett lányra néztem.
-Üdvözlöm vagyis jó napot... Shawn...-motyogtam.Peyton felnevetett és befejezte a mondatomat.
-Mendes.Igen tudom,de szerintem maradjunk a sziánál-mondta.
-Oké,persze.-Mondtam és kínosan felnevettem,majd zavartan a hajamba túrtam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Míg Hollywood el nem választ/FANFICTION/
Fiksi PenggemarVajon mi történik ha elfelejted,hogy honnan jöttél?Vagy ha elfelejted,hogy miért csinálod azt amit csinálsz?Vagy ha egy híresség elfelejti,hogy hogyan is lett híres? A válasz egyszerű.Újrakezdi. Peyton Koull napjaink egyik legfelkapottabb színésznőj...