9.bölüm

4.9K 258 11
                                    

Akşam elimde telefon, mesajı kimin attığını düşünerek uyuya kalmışım.
Sabah da yine lanet olası alarmımla uyandım, hemen alarmı susturdum ve tovalete gittim. Elimi yüzümü yıkandıktan sonra üstümü degistirdim ve aşağıya bizim kızları uyandırmaya indim ama kızlar çoktan uyanmış, mutfaktan tıkırtılar geliyordu.
"Günaydııın." diyerek mutfağa girdim.
Krep yapiyorlardı ve 3'üde aynı anda "Günaydın " dedi.
"Sen dün neredeydin?"dedi Simay
Bende sandalye çekip, oturdum ellerimi masanın üstünde birleştirdim ve
"Burak'la bizim bar'a gittik." dedim. Deniz birden,elinde krep tavasiyla arkasını döndü ve "Bizsizz.?!" dedi.
Bende sandalyede arkama yaslanıp "Bu günde sizi götürcem. Ama okul çıkışı Doruk'la bi motor antremanı yapacağım. Antremandan sonra Doruk ve biz bar a geceriz sizede araba getittiriyim. Olur mu ?" dedim sırıtarak. Zehra sandelya çekip yanıma , Deniz karşısına oturdu.
Simay'da elinde kahvaltılıklarla  benim karşıma oturdu ve "Peki öyle olsun" dedi.

Kahvaltımızı hızlıca yaptıktan sonra okul formalarımızı giyerek evden çıktık. Babam bizi gideceğimiz yere bıraksın diye soförlü araba tutmuştu. Okula da o bırakmıştı. 

İlk ders matematikti. Hocayı dinlermiş gibi yapıp,dün o mesajın sahibini düşünüyordum.
Hoca "Derin." dedi ama duymazdan geldim.
"Derin Üstün" dedi ve yandan Simge  dürttü.
"Haa, efendim hocam?" dedim.
Hocada kaşlarını çatarak  ve o  cırtlak sesiyle
"Sen dersi dinlemiyormusun? Kalk tahtaya,şu soruyu yap!" dedi. Ben tahta kalemini elime aldım bi kaç işlem yaptım ve sonra zil çaldı. Okulda en sevdiğim ses ZİL sesi. Kurtarıcım..

Bizimkilerle dışarıda bi masa bulup oturduk. Artık merakıma dayanamadım ve telefonu arka cebimden çıkarıp

Derin: Beni nerden tanıyorsun?

Yazdım.Sanki benim mesaj atmamı beklermiş gibi hemen cevap verdi.

0534..: Eskiler güzelim.... 

Güzelimm???? Pofff adı ne lan bu  lanet olasınınnnn. Ne hakla benimle böyle konuşuyor ?

Derin: Adın ne  lan senin ?

Yazdım. 3 dakika sonra cevap verdi.

0534...: A.

A ne yaa dalga geçiyor herhalde ?!

Derin: A ne lan.!!!

Yazdım sinirlenmeye başlamıştım haaa?!

0534...:Yakında karşına çıkacağım.

Derin : Offf!!!! Pekiii..

Çok merak etsemde kim olduğunu, üstüne çok gitmek istemedim. Telefonuma (A) diye kaydettim.

A : Eee nasılsın görmediğinden beri.?

Derin: Sana ne lan! Nasıl oldugumdan.

A: Özlemişim senin erkeksi tavrını.

Derin:Düzgün konuş. Engeli basarım haaa.!!!

A: Hayır , Tamam. cıvıtmak  YOK!!

Derin: By.

A: Peki.. İyi dersler.

Heyyy derslermi ??? Okulda olduğumu nerden biliyor?? Offf kafam iyice karıştı.

Telefonumu cebime koyup bizimkilerle sohbete Daldım.

"Derin. Şu Beren'i bana ayarliycaktin? " dedi Burak meraklı meraklı.
"Tamam. Şimdi gidiyorum."dedim ve Beren'in olduğu masaya doğru ilerledim.

" Beren bir dakika gelir misin ?" dedim. Kız bana korkarmış gibi bakınca "Korkma birşey yapmıyacağım." dedim.
Oda ürkek ürkek kafa salladı ve
"Nereye ?" dedi.
Bende elimle boş bi masa gösterip
"Bisey konuşacağız" dedim.
O arkamdan ben önden masaya kurulduk.
"Bizim Burak var ya?" dedim.
Oda "Hani şu sizin Grupta olan?" dedi. Bende kafa salladım ve "Aynen o . Çıksanız ya siz?" dedim.
Kız afallamış bir şekilde konuştu,
"O Ceren'i sevmiyormu?" dedi bende gözlerimi kısıp "Sen nerden biliyorsun?" dedim. O bir kez daha afalladı ve "Şey... Bir tenefüs onu izliyordum da, fotograflarına bakarken görmüştüm." dedi.
"Haaa yok. O unuttu." dedim.
"Tamam. " dedi.

"Ulan Derin. Senin aklına uyup sevmedigim bi kızla sevgiliyim ama olsundu." dedi.
Bende sırıtarak "Seversinnnn. " dedim.

Sonra masadan kalktık ve sınıflara dağıldık. 4 ders daha işledik. Bizimkiler  evlere dağıldı. Tabi Doruk ve ben hariç, motor antemanı yaptık, yaklaşık 1 saat.
Sonra Doruk ve ben Sarmaşık bar a gittik. Ötekilerede araba gonderdim.  Barda hepimiz buluşup diplerde bi masa secip oturduk.

"Derin ne şanslı bi kızsın lan" dedi Kaan.
"Heee sorma be!" dedim bende dalga geçer gibi.
"Oğlum baban zengin. Güzelde kızsın. " dedi.
"Herşey para,güzellik mi lan?" dedi Tuna ,Kaan ın  kafasına vurup.
"Yani kalpte önemli.... Ama olsun Derin'imin kalbinde temiz" dedi Kaan.
"Senden çok kavgası oldu lan kızın. Acıma duygusu yok. Ama kalbi temizdir." dedi cümleyi toparlamaya calisarak Batu.
Neyse yaklaşık 2 saat oturduk ve kalkacakken
"Oglum ne rahat. Para ödemek yok." dedi Tuna.
"Aynan" diye katıldı Simay.
"Ohh ye iç kalk" dedi  Kaan.

Tam sokağa çıkacaktık ki siyah bi jip önümüzde durdu. Birden kolumdan tutup içeri çekti o sıra çığlık attım ve  bizimkilerde mal mal bakıyordu .....

Kimdi lan bu adam??!!

ÇETE LİDERİ !!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin