10.bölüm

4.7K 239 7
                                    

Arabada ışık yoktu. Hiç bir şey göremiyodum. Allah kahetsin ki telefonumuda Masada unutmuşum.........

****Rüzgar'ın ağzından*****

"Onlar kimdi?" dedi Zehra ürkek ürkek.
"Hemen Derin'in babasına haber vermem lazım." dedim bağırarak. Telefonu arka cebimden cikarttim ve Tufan abiyi aramaya başladım 3.aramada açtı .
"Alo!"
"Tufan abi Derin! Derin'i kaçrıdılar." dedim titrek sesimle.

Tufan abiye arabayı tarif ettim, plakayı vs.  anlattıktan sonra kapattım.
Zehra, Simay, Miray,Deniz ve Kaan kaldırımda oturmuş ağlıyorlardı. Gruba yeni katılsamda alışmıştım hemen.
"Offf Rüzgar sen Derin'in en iyi arkadaşısın. O hiçbirseyden korkmaz ama içinde küçük cadı bi kız vardır.Ona birşey olmaz deği-" derken sözünü böldüm ve
"Derin'e hicbirsey olmuyacak!" dedim.
Derin benim herseyimdi. İlk aşkımdı -o bilmesede-. Ona bisey olursa yıkılırdım.
Hemen Fuat abi yı aradım ve plakayı araştırmasını istedim.
Fuat abi mafyaydı. Derin'in babası kadar bilindik ve tehlikeli olmazsa da, çevresi bayağı genişti.

Yaklaşık 5 dakika hepimiz kaldırıma dizilmiş bi şekilde oturduk. Herkes ağlıyordu Tuna, Doruk ve ben hariç.. Ben ağlayamazdım çünkü güçlü görünmek zorundaydım ama eve gidince salya sümük olacağım kesindi. Söz konusu Derin olunca yapamayacağım şey yoktu.

Telefonumun sesiyle irkildim. Fuat abi arıyordu ve
"Alo?" dedim gergin sesimle. Herkes pür dikkat bana bakıyordu.
"Rüzgar araba Oğuzhan Durmuş'un arabası ve Derin'in babasının en büyük düşmanından birisi." dedi ve devam etti.
"Geçen sene bizden mal aldı. Yerlerini biliyorum..." dedi ve tarif etti nerede olduğunu.
Bende hemen Derin'in babası Tufan abiyi arayıp yerlerini söyledim. Kesin çatışma çıkacaktı.
Acaba Derin nasıl? Korkuyomudur ki ? Ama o güçlü bi kız ona bisey olmaz. Ben kendi düşünceleriyle savaşırken tam önümüzde bi araba durdu.
"Tufan abini bize tuttuğu araba" dedi Deniz bağırarak.
Herkes bi hışımla ayağa kalktı, ve hep birlikte arabaya doluştuk.
"Çocuklar beni Tufan bey görevlendirdi. Sizi evinize kadar götüreceğim." dedi şoför.

Herkesi evine bıraktıktan sonra ben abiyi ikna ettim ve Derin'in olduğu yere götürmesini istedim.
Yaklaşık 20 dakika sonra gelmiştik. Ben arabadan inerken
"Eyw Abi. Tufan abiye söylemezsin demi?" dedim. Oda hafif sırıttı ve "Tamam. Sen git. Söylemem."dedi.
Ben hızlı adımlarla Derin'in de  içinde olduğu şirket, büro gibi bir yere girdim. Bayağı büyük bir yerdi. İçeri girince güvenlik görevlileri karşıma çıktı.
" Randovunuz varmı?" dedi iri yapılı olan.
"Var." dedim. Ne yapacağımı bilmeyerek.
"Adınız nedir?" dedi yanındaki.
"Siz nasıl ismimi bilmezsiniz.! Ben Buranın sahibinin en yakın arkadaşıyım. Ona söyliyim de sizi kovsun, daha beni bile tanımıyorsunuz. " dedim sert bi sesle.
"Efendim, biz daha yeniyiz kusura bakmayın. Geçin lütfen. " dedi. Bende cool bir sekilde yanlarından geçtim ve danışmanın yanına gidip
"Oğuzhan Durmuş un odası nerede ?" dedim.
Kadın " Pardon isminiz nedir?" dedi ki az önceki güvenlik geldi ve "Neşe, bu beyefendiyi biz tanıyoruz. Söyle numarasını." dedi bana göz kırparak.
"49 efendim" dedi kadın.
Bende aldım ve asansöre doğru ilerledim. Güvenlik görevlisi yine yanımda belirli verdi.
"Efendim. Oğuzhan beye benim maaşımı yükseltmesi için ricada bulunur musunuz lütfen?" dedi bende kafa salladım ve
"Tabiki. Hatta seni sağ kolu yapmasını söyleyeceğim. Adın neydi?" dedim omuzlarımı dikleştirerek. Oda sırıtarak
"Kazım Söyler, efendim" dedi. Bende tamam anlamlı kafamı salladım ve asansöre binerken
"Kaçıncı kattı?" dedim.
"5 efendim" dedi Kazım.
Burada çalışanlar çok salaktı. Herşeye inanıyorlardı, ben içimden halay çekerken dışımdan yakalanmamak için ciddi duruyordum.
5.kata geldigimde bir çığlık işittim. Bu Derin'in sesiydi. Hemen sesin geldiği odaya doğru ilerledim. Ama içeri tek girersem beni de yakalarlardı o yüzden telefonumu cebimden çıkardım ve Tufan abiyi aradım.
"Alo!!?" dedi sert ve gergin sesi.
"Abi Derin'i buldum. Sana konum atıyım. Ama çabuk gelin az önce Derin'in çığlığını duydum." dedim.
"Laann. Benim kızıma dokunduysa birisi ,onun ellerini kırarım. " dedi sonra telefonu kapattı. Bende hızlıca konum attım.
Ve yaklaşık 3 dakika sonra yanıma Tufan abi ve 10 kişi geldi.
"Güvenliği nasıl gectiniz abi?" dedim şaşkın şaşkın,
Tufan abide elindeki silahı gösterdi  ve
"Bununla!!!" dedi. Bende
"Abi bu odalar. Derin de burada." dedim  odanin kapısını gösterip.
Tufan abi hiç durmadan kapıya tekme attı. Kapı gürültüyle yere düşerken Tufan abi içeri dalmıştı bile bizde arkasından.
Odaya girdiğimizde Derin'i elleri ve ayakları sandalyeye bağlı, 5 kişide etrafında daire oluşturmuş bir şekilde, Oğuzhan'ıda kanepede yayıla yayıla otururken bulduk.
Oguzhan bizi görünce bir hışımla ayağa kalktı ve "Bizi nereden buldunuz?" dedi tedirgin ve korkak bir şekilde. Derin'de bağlandığı yerden "Ben sana dedim. Babama bulaşmayın diye demi?" dedi sırıtarak.
Tufan abinin adamları Derin'in etrafında duran Oğuzhan'ın adamlarını vurarak öldürdüler. Bende koşarak Derin'in yanına gittim ve ellerini, ayaklarını çözdüm. "Rüzgar" dedi ve boynuma sarıldı. Ben ondan uzun olduğum için parmak uçlarında duruyordu. Bende "Ne kadar korktum sana bisey olcak diye bi bilsen!" dedim. Sonra Tufan abiden bi ses geldi.
"Bi daha aileme,kızıma bulaşmadan önce iki kere düşün Oğuazhan!!!" dedi ve elindeki silahın ettiğine basacakken Derin"duuurr!!!" diye bağırdı. Ve koşar adımlarla adamın yanina gitti. Bu deli kız yine ne yapıyor diye düşünürken, Derin adamın sağ yanağına okkalı bi tokat attı ve " Ödeştik, pislik."dedi Sonra adamı kolundan tutup yere doğru savurdu. Adam elini tam silahına götürüyordu ki Tufan abi adamı alnından vurdu. Bense gergin bir şekilde olayı izlemekle yetindim.

Tufan abi Derin'e sımsıkı sarıldı ve "Kızıımm. İyi misin ?"dedi.
Derin de babasına Gülümsedi ve
" İyiyim baba." dedi ve babasından biraz uzaklaşıp şaşkın şaşkın "Siz burayı nasıl buldunuz ?" dedi. Tufan abide bana gurur ve teşekkür dolu bakışlar gönderip,
"Rüzgar olmasaydı eğer bulamazdık. Burayı ve seni o buldu. Ona teşekkür borçluyuz." dedi.Ve yanıma gelip elini omzuma koyup "Babanlara söylede Pazar günü hep beraber pikniğe gidelim?" dedi.
Bende "Olur Tufan abi." dedim.
Sonra Derin birden "Ohaaa!!" diye bağırdı. Hepimiz Derine odaklandık ve "Yarın.... Motor yarışım var...." dedi.

ÇETE LİDERİ !!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin