"Derin Üstün siz misiniz?" dedi tombik ve kısa olan polis.
"Benim" dedim. Ne oluyordu lan burda?
"Bizimle karakola kadar gelmeniz lazım efendim." dedi yine aynı polis.
Ben kafamı 'Tamam' anlamında sallarken arkadan Zehra
"Hayır. Gelmiyor. 30 yıl gibi ceza verirseniz ve ona yemek vermezseniz sizi öldürürüm."dedi ve bana dönüp " DODO seni kurtarcaz tamammı korkma."dedi bende ona 'Sen nasıl bi salaksın' bakışı yolladım ve "Zehra saçma saçma konuşma kızım. Bi şey olmıycak zaten." dedim. Polislerin arkasından gittim.ve arabaya bindim. Korkmuyordum. Zaten yarın babam gelip çıkartırdı beni buradan.
Arabadan indiğimde Ece'yi gördüm. Pis pis sırıtıyordu.Demek o şikayetçi olmuş haaa!!? Bekle sen Ece. Belanı bekle..
Öldüresiye dövmezsem seni.......
Polislerden birine ifade verdim. İşte nasıl oldu felan...
Odadan çıkınca babamı gördüm.
"Kızım." dedi yanıma gelip.
"Seni daha kaç kere buralardan alacağım. Biraz uslu dur küçük cadım." dedi babam bana sarılırken. Sonra birden ayrıldı ve ciddileşti. "Yine ne yaptın?" dedi.
Bende sırıtarak " Uzun hikaye babişko. Sonra anlatirim ben"dedim ve göz kırptım.
Babam bir iki polisle konuştu ve dışarı bıraktılar yine beni. Babam tanınmış bi mafya ve iş adamı olunca hemen salıyolardı. Adaletsiz dünya.....
Babam beni kendi evine götürdü.
Tek kişilik bi ev ama 3 katlı.
Spor odası, Kütüphane,misafir odası,hizmetçilerin odası...... Sayamayacağım kadar oda vardı.
Bazen burada kaldığım için benimde odam vardı. Terasın oldugu yer babam üstünü camla kaplatmış ve iki tane boydan cam vardı. Mükemmel bi odaydı yanii.
Odama çıktım ve üstümü değiştirdim. Sonra yatağıma yüz üstü uzandım. 10 dk felan yattıktan sonra kalktım.Aşağı salona indim ve televizyonu açtım. Hemen kanepaye attım kendimi, sonra masanın üzerinde unuttuğum kumandaya sayarken kapı çaldı. "Ben açarım" dedim ve ayağa kalktım.
Bizimkiler gelmişti.
"Kanka nasıl çıktın lan? Neden böyle bi şeye kalkışıyosun? Birde bizden habersiz!." dedi içeri girer girmez Kaan.
Sonra hep birlikte salona geçtik. "Birşeyler içer misiniz çocuklar " dedi Fatma abla gülümserken.
Kaan elini kaldırdı ve "Ben bi limonata alırım abla." dedi.
Sonra bende "Hepimize limonata ablam" dedim.
Sonra Tuna "Peki beni neden almadılar?" dedi. Bende "Bilmiyorum. Ama Ece fazla oldu onu öldüresiye dövecegim yarın. Sakın karışmayın!!!"dedim sinirle.
Doruk ta "Kızım sen uslanmazsın var ya" dedi sırıtarak. Bende "Uslanmam. " dedim omuz silkerek. Sonra korku filmi açıp izledik. Filmde çıkan her ani şeye Kaan çığlık atıyordu. Hani normalde kızlar çığlık atar erkeklerde 'tamam gecti' felan der ya bizde tam tersi..
Film bitmişti ve bizde şişe çevirmece oynamaya karar verdik. Bi kaç tur oynadıktan sonra kaan bana çıkmıştı. Kaan sırıtarak bakarken
"Doğruluk mu? Cesaretlik mi?" dedi.Bende omzumu dikleştirerek "Cesaret" dedim. Sonra Kaan küçük bi kahkaha attı ve "Tuna'nın ayaklarını yıka"dedi. Tuna bana bakıyordu bende ona. Böyle bi kaç dakika bakıştıktan sonra Kaan
" Ee bakışmanız Bitirin artık. Ve hadi bakalım"dedi elini 'kış kış ' yaparak. Deniz de "Derin, kızım Kaan'a cesartlik denir mi ya" dedi bende "Neyse yapacağız" dedim. Ve Fatma abladan içinde sıcak su dolu olan bi leğen istedim. 2 dk sonra getirdi garibim 'siz ne karıştırıyorsunuz burda' bakişlarını gönderdi ve salondan çıktı. Tuna çoraplarını çıkarttı ve leğene koydu bende güzelce yıkadım ayağını sonra "Kaan bittim oğlum sen " dedim kaan a bakıp oda bana dil çıkarttı. Muşmula Kaan işte ne olcak?!.
Bi kaç tur geçtikten sonra ben Kaan'a sorcaktım. Pis pis sırıtıp "Doğruluk mu cesaretlik mi " dedim. Oda "Ben sen gibi değilim kızım. Hemen yaparım. Cesaretlik tabiki de." dedi bende küçük bi kahkaha attım ve "Balkona çık ve 'Ben dünyanın en Geri zekalısı ve salağıyım. Hatta o kadar salağım ki gömleklerimi ayakkabılarımı ters giyer gezerim. Beyinsizim lan ben. Bu arada Derin abla senide çok seviyorum. Affet beni.' diye bağır." dedim Kaan da Gözlerini devirdi ve "Bende zor bisey söyliyceksin sandım. Bunda ne varki " dedi. Hep birlikte balkona çıktık ve Kaan deli gibi bağırdı. Tabi o sırada sokaktan eski sevgilisi , Selin ve 5 tane taş kız geçti. Hatta Selin video çekti. İçeri girdiğimizde Kaan "Ulan ben şansıma... Bi saattir yoldan kimse geçmez cesratlik dedik ya dolarlar hemen." dedi bende "Ohhhh öyle olmaz böyle olur Kaan beyy!" dedim. Kaan oturduğu yerden kalktı ve " Hem eski sevgilim rezil oldum hemde o metor beş kıza. Derin bittin kızım sen"dedi ve kanepelerin arasında koaladı beni. Ötekiler kendi aralarında muhabbet ederken biz Kaan la 27 dk dır salonu turluyorduk.
Kaan beni tuttuğunda bir iki çimdik attı,saçlarımı çekti. Sonra ben babamla vedalaşıp,kızlarla evimize döndük.Evimize döndüğümüzde kapının önünde bir adet öldüresi nefret ettiğim Sefa oturuyordu.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE LİDERİ !!!
Roman pour AdolescentsDerin Üstün! Okuldaki herkesin korktuğu Tek kız... Psikopat olarak tanınan... Her gün okulda Olay çıkaran.. Ve okuldaki bütün popülerle bi çetesi olan kız.. ÇETE LİDERİ !!! Motor yarışları ve kafes dövüşlerinden vazgeçemeyen kız... İşte O Benim...