Kantinde yankılanan o çığlık bi daha duyuldu.
Hemen koşarak kızın yanına gitmeye çalıştım.Etrafı çok kalabalık olduğu için herkesi ite ite geçtim. Gördüklerimle Kısa bi şok geçirdim.
Bizim Miray, Ece'yi altına almış yumrukluyordu.?
Hemen Miray'ın kollarını tuttum ve " Kızım noluyor lan?" dedim. Miray'ı, Ece'den uzak bir yere götürmeye çalışarak. Miray'da
"Olan, Ece'nin Sefa'ya yavşaması Derin.!" dedi Bağırarak.
Ben boş boş ona bakarken
"Nasıl lan?" dedim. Oda bana sinirli bi bakış atıp " Kızım ne nasıl ? Bildiğin Sefa'ya yürümüş ." dedi. Ve devam etti " Ve benim sinirimi bozan şeyse Sefa nın da ona yavşaması" dedi.
Miray Sefa'yı herşeyden çok severdi ama şimdi o sevgi yok olmuş gibi bakıyordu. Nefretle...
"Kızım bide Sefa'yı dinleseydin" dedim.
Miray'da " Ya bi git Derin. Benimle oynuyomuş işte. Ben nasıl kanabilirim yaa. Offf!!!. " dedi ellerini duvara vurarak.
Ama ben bu Sefa'ya göstermessem. Benim Miray'ım varken Ece'ye yavşamak ne ya!?.
Hem ikisi de birbirini bu kadar severken. Sefa benim kız kardeşimi üzmüşse bende onu üzerim !! Ve ödeşiriz.....
Ben bunları düşünürken bizim çete toplanmıştı bile.
Burak "Oğlum kalkın lan şu sefa ile bi konuşalım. Kim benim kardeşim yerine koyduğum bi kızı üzebilir. Nerde ulan O Sefa?" dedi. Doruk " Aynen Miray ı üzen bizi de üzmüş olur." dedi ve sonra Miray konuştu.
" Ulan iyi ki varsınız bee. Ama şimdi bırakın Sefa yı. Sonra hallederim ben" dedi. Tabii ben durur muyum Hayır!!.
"Çocuklar ben biraz dolaşıyım şöyle bi." dedim sonra Tuna
"Bende geleyim bekle" dedi.
"Gerek yok Tuna. Ben biraz yalnız
Kalayım." dedim. Sırıtarak..
"Tamam. Ama dikkat et." dedi göz kırparak bende
"Merak etme ben bakarım kendi başımın çaresine " dedim.
Kaan hemen araya girip
"Oğlum yeter lan Derin'in başa çıkamayacağı bi olay yok zaten. Olursa da bi telefonuna bakar. Şimdi kızı rahat bırakta gezsin." dedi tek nefeste. Bende yavaş yavaş kantinden yukarı Sefa'nın sınıfına doğru çıktım.
Yukarı koşa koşa çımıştım. Elimi dizlerime koyup nefesimi düzene sokmaya çalıştım. Sonra biri yanıma gelip kolunu omzuma attı.
"Sen kim-" dedim ki Tuna'yı görmemle şaşırmış bi halde
"Nabıyosun Lan sen burda ?" dedim. Tuna da sırıtarak
" Herkesi kandıra bilirsin ama beni Asla! Güyâ gezecekmiş. Sen şuna Sefa yı dövmeye gidiyorum demede?" dedi. Bende yakalanmış bi şekilde "ötekiler çakmadı demi lan?"dedim gözlerimi pörtleterek
" Yok. Bende tovalete dedim de geldim" dedi ve ekledi " Eee hadi Sefa ya Derin Üstün ün Çetesinden birine bulaşılmayacağını
Göstermeyecek misin ?" dedi sırıtarak. Bende güldüm ve birlikte Sefa nın sınıfına doğru ilerledik.
Sınıfa ilk Tuna girdi ve " Sefa.. Nerdesin lan!." dedi. Sonra arka sıralardan Sefa saçını yukarıya doğru atarak " Ne bağırıyosun lan burdayız işte" dedi. Ece'yi de gösterip.
" Ece sen gel lan bi benle " dedim. Sesim çok korkutucu çıkıcakki Ece ben konuştuktan sonra Sefa nin arkasına saklanıp "Derin valla ben bilmiyodum. Yoksa yapmazdım. Konuşmazdım bile." dedi. Bende Tuna ya biraz daha yaklaşıp " Sen Sefa'yı al. Bende Ece'yi. Sonra bizim yere götürüp halledetiz ikisinide tamammı knka?." dedim kısık bi sesle. Tuna'da kafasını salladı ve
" Tamam ama kendine dikkat et!" dedi. Bende 'tamam' anlamlı kafami salladım. Ve Tuna Sefa'nın yakasından tutup götürüyordu. Bende Ece'yi kollarından tutup.
Bizim çetenin özel bi yeri var. Okulun arkasındaki sokakta gizli bi depo. Kimsenin bulamayacağı bir yer.Orayı ben bulmuştum. 7 yaşımdaydım. Annemi aramaya çıkmıştım. Ve bu gizli depoyu buldum o gün sonra her annemi özledigimde buraya gelir bağırır birşeyler kırardım. Sonra bizim çete ile burada buluşmaya balşadık....
Tuna Sefa'yı itekleyip deponun kapısına doğru fırlattı. Bende Ece'yi itekledim Sefa'ya doğru. Tuna da deponun kapısını açtı ve "Girin lan içeri " diye bağırdı. O bağırınca Ece de korktu ve küçük bi çığlık attı. Tuna sinirlenince taş hali gidoyodu ve yerine sert, asabi bi herif grliyordu.
Sefa Ece'nin elinden tuttu ve deponun kapısından içeri girdi. "Bizi buraya neden getirdiniz" dedi sefa ürkek ürkek. Tuna'da bi kahkaha patlattı ve birden ciddileşti. Ben bile yavaş yavaş korkmaya başlamıştım.
Tuna " Hiç.. Biraz oyun oynuycaz sizinle" dedi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE LİDERİ !!!
Novela JuvenilDerin Üstün! Okuldaki herkesin korktuğu Tek kız... Psikopat olarak tanınan... Her gün okulda Olay çıkaran.. Ve okuldaki bütün popülerle bi çetesi olan kız.. ÇETE LİDERİ !!! Motor yarışları ve kafes dövüşlerinden vazgeçemeyen kız... İşte O Benim...