Benim Hikayem

170 23 16
                                    


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bölüm Şarkısı : 

Yonca Lodi - Düştüysek Kalkarız


İşte bu benim hikayem. Kalbi kırık bir kızın ucuz romanı... Nereden başlasam bilmiyorum aslında O kadar yara, darbe aldım ki ruhen hala ayaktayım şaşırmayın gerçekten ayaktayım :) Bunu başardım, herkese inat hala ayaktayım ve sizin için dik durmaya geldim. Çünkü benim tekrardan düşmem onların mutluluğu olur o yüzden bir daha düşüremezler beni. Yonca Lodi' nin dediği gibi "Düştüysek kalkarız." Ya da düştüğümüz de bizi kaldırabilecek iyi bir kardeşe/kardeşlere sahip olmak gerekir biliyorum çünkü başımda tam tamına beş tane tatlı cadım var o duygu o kadar tarifsizdir ki anlatabilecek kelime dahi yok. Onlar sayesinde yeni yerler keşfettim, düştüğüm de onlar beni kaldırdı  şimdi de ben size yoldaşlık edeceğim tabi sizde  isterseniz. Birlikte yeni yeni yerler keşfedeceğiz, yaralarımızı birlikte saracağız. Bu arada bunu okuyan güzeller güzelim gel sende bana katıl çünkü sen olmazsan bir yanım hep eksik olur. Ya hep birlikte oturur ağlarız ya da hep birlikte güleriz, ayrı gayrı yok bundan sonra artık biz varız. 

Güzeller Güzellim seni seviyorum <3 

Ben 3-4 yıl önce kitap yazmak gibi bir hayalim vardı ve bunu başardım . Şu an kendi çapımda yazmaya da devam ediyorum, edeceğim de ve ben  kitap yazarken bana destek olan insanlara buradan çok ama çok teşekkür ederim, beni koşulsuz şartsız seven insanlara da çok ama çok teşekkür ederim. Bir gün inşallah onlar bana ben onlara kavuşurum şimdi ki durağım onlar çünkü... Sizlere kocaman sarılmak dileğiyle...

 <3

BAŞ UCUMDA Kİ MAVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin