Çok Büyük Rastlantı

33 10 4
                                    

Bölüm Şarkısı :

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm Şarkısı :

Manga - Cevapsız Sorular


"Ya çok yanlış zamanda karşılaştık, ya da karşılaşmaması gereken iki insandık. Biz neydik? Sevgili desem değil, bildiğin rastlantıydık işte ondan öteye gidemedik."

Ben seni ilk gördüğümde dedim ki; " Keşke aynı sınıfta olsak", ama tabi ki okulda ilk senemiz olduğundan dolayı birbirimizi tanımamamız normal ama neden böyle bir şey dediğimi bende bilmiyorum. Sınıfa girdiğimde hiç tanımadığım bir kızın yanına oturdum. O zaman oturduktan sonra sınıfa bakmaya başladım, birden arkamı döndüm neden bilmiyorum ama arkama dönüp bakmak istedim. Bir an baktım heyecanlandım ve böyle tesadüfler her zaman karşımıza çıkmaz değil mi? Senin şu anda benim arkamda oturman gibi, çok tuhaf hisle kaplandı içim. Adını senden öğrenmek yerine seni tanıyan kızlara sordum Ben, niye sana sormadım ki anlamıyorum. Zaman geçince bu çabalarım beni sana sürükledi, seni sevmeye başladım ve evet bunun artık farkındaydım. En yakın arkadaşlarıma da söyledim seni sevdiğimi. Ama sen bunun farkında değildin. Aradan birkaç ay geçti bizim sınıftan başka birisiyle çıktığını öğrendim. Neydi bu ben severken başkasının çıkması. Tabi ki ben bunu duyduktan sonra yıkıldım, yıkılmadım diyemem. Onu artık unutmaya karar vermiştim, zaman geçtikçe unutmuştum. Bir bilemedin iki hafta sonra ayrıldıklarını öğrendim. Bir şey hissettiniz mi diye sorsanız 'hayır' derim çünkü hissetmedim...

"O benim için kelebek gibiydi bir gün buralardan uçup gidecekmiş gibi..."

Ama çok kötü bir şey bu ' Dost Kazığı" bilenler bilir. En yakın arkadaşım benden habersiz arkamdan işler çevirmiş öğrenmeyeceğimi sanmış herhalde ama öğrendim onu da. Dost kazığını da öğrettin bana, teşekkür ederim sana... 

Kelebek gibidir aşk.

Peşinden koştukça senden kaçar.
 Koşmadım...

Bizim aşk da kelebeğin ömrü kadar sürdü...

BAŞ UCUMDA Kİ MAVİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin