Hayat Felsefesi 1: Dünyanın en güçlü en dayanıklı insanı da olsan; sevdiğine her zaman yenik düşersin.Hayat Felsefesi 2: İlk özür dileyen en cesurdur, ilk affeden en güçlü , ilk unutan en mutlu.
Hayat Felsefesi 3: Unutma ki; yaşam art arda gelen mevsimlerden oluşur. Her insan mükemmel yazın ihtişamına ulaşmak için, birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır. Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir.
Hayat Felsefesi 4: Size sonunu bilmediğim bir hikaye anlatayım mı?
"Seni seviyorum"Hayat Felsefesi 5: Hayat, durup bir mucize gerçekleşmesini bekleyecek kadar uzun değil. Hadi seviyorsan git konuş bence.
Hayat Felsefesi 6: Hayatta çoğu şeyi kazanırken bazı şeyleri kaybedersin, Hatta öyle seçimler yap ki kazandığın şeyler kaybettiklerine değsin.
Hayat Felsefesi 7: Gülerken kaybettiklerini, ağlayarak kazanamazsın...
Hayat Felsefesi 8: Kimseye asla kolay kolay güvenmeyin...
Hayat Felsefesi 9: Kimseye kendinizi sevdirmek zorunda değilsiniz.
Hayat Felsefesi 10: Yüzünü herkes güldürebilir, gözlerinin içini ise sadece Sevdiğin.
Hayat Felsefesi 11: Asla ama asla büyük konuşmayın, sonra başınıza gelir baş edemezsiniz.
Hayat Felsefesi 12: Neden mi kaybettik? Her seviyorum diyeni adam zannettik !
Hayat Felsefesi 13: Erkekler için söylüyorum bunu bir kızı istiyorsan ; birçok kızdan vazgeçeceksin.
Hayat Felsefesi 14: Sevmeye kabiliyetin yoksa, o gözlere bakmayacaksın!
Hayat Felsefesi 15: Mutlu olduğun için değil, güçlü olduğun için gül.
Hayat Felsefesi 16: Yanlış bir hayat, asla doğru yaşanmaz.
Hayat Felsefesi 17: Aynı dili değil, aynı duyguyu paylaşanlar anlaşabilir.
Hayat Felsefesi 18: Olmuyorsa zorlama. Ya hayallerin kırılır, yada kalbin.
Hayat Felsefesi 19: Doğaçlama takıl. Planlar asla işe yaramaz.