Para álom

28 18 0
                                    

Pár napja volt egy paranormális álmom, amit persze egyből el kellett mesélnem a barátnőmnek, #vattacukornak. Ő nagyon jót nevetett ezen, ezért úgy gondoltam, hogy nektek is elmesélem!

Úgy kezdődött az egész, hogy egyedül voltam otthon (az álmomban), este, és elmentem fürdeni. Amikor készen lettem, furcsa zajra lettem figyelmes, ugyanis az étkezőasztalon volt egy plüssmedve, és az leesett onnan. Ezzel nem nagyon foglalkoztam.

Később, amikor kijöttem a fürdőszobából, és mentem a szobám felé, a konyhában felkapcsolódott a villany, amitől már egy „kicsit" megijedtem. Fel is hívtam anyamat, de a telefonban csak ilyen sugdolózós hangokat hallottam, mint a Harry Potterben. Letettem a kagylót.

Elindultam a szobám felé, de a nappaliban valami mozgó árnyékot pillantottam meg. Nem tudtam eldönteni, hogy mi az, ezért bementem a szobába.
Na mit láttam?: Az ablak tárva-nyitva volt és egy terhes nő táncolt Ernő táncot. Erre nem tudtam mit mondani, ezért kilöktem a nyitott ablakon, ahol bemászott.

Amikor ezzel végeztem, megcsörrent a telefon. Felvettem, de csak ilyen mormogó hangot hallottam, szóval leraktam.

Megindultam a konyha felé, de a bejárati ajtó felől egyre hangosabb kopogást hallottam.

Megtorpantam. Az ereimben megfagyott a vér.

Felriadtam, és végre véget ért ez a borzalmas álom!

Sziasztok!
Ez az álom borzalmas volt, nem kívánom, hogy ti is ilyeneket álmodjatok... Na mindegy.
Én #nutella admin voltam, a következő részben pedig találkozunk.
Sziasztok!:)

Orbitális baromságainkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora