A játszótéren...

32 3 0
                                    


Szeretném leszögezni,hogy még egy csomó sztori van,ami még az iskolában történt,szóval a legtöbbször ilyenekkel fogunk jönni.

Ez még nyolcadik év elején történt,amikor #nutella barátnőmmel mentünk a közeli játszótérre.Szokásunkhoz híven a lipikókán álltunk,a barátnőm az egyik oldalon,én a másikon,és zenére ,,pattogtunk" és ,,táncoltunk" úgy a lipikókán.

Ezután elmentünk egy chipsért a közeli boltba,amivel visszasétáltunk a játszótérre,és helyet foglaltunk egy padon.Ettük a chipsünket,amikor egy cigány asszony jön oda két kisgyerekkel,és a nő leül egy másik padra.

A gyerekek majd kinézik a szánkból a falatokat,miközben ettük a chipset.Nagyon zavaró volt...

Miután megettük,vissza mentünk ,,lipikókázni".

A gyerekek megint lesnek,meg grimaszolnak,homokot dobnak felénk...(de nem találtak el,mert nem voltak elég közel)

Már kb. fél órája nyomjuk,amikor megelégeljük a dolgot.

Elkezdi #nutella:

-Azért remélem nem talál el.

-Én se,különben hozzá vágok valamit a fejéhez.-mondtam erre alig hallhatóan.

Ezen elkezdtünk nevetni...

Az anyuka elkezd még  furábban nézni,mint ahogy eddig.

-Nem gondoljátok,hogy talán azért néznek,meg dobálnak,mert lipikókázni akarnak?!Már legalább másfél órája ott vagytok!

Én erre automatikusan leállítom a zenét,és visszaszólok:

-De hát nem is amiatt csinálják!Már amikor ettük a chipset,akkor is ez volt!

Erre az anyuka dühösebben:

-Nagy szőrös lány vagy már!Nem a lipikókán kéne mozognod,hanem máshol!

Na itt lett elegünk...összeszedtük a cuccainkat,és elmentünk a padhoz,ahol jól kidühöngtük magunkat...

Ezt úgy értsétek,hogy szidtuk a nőt...

Basszus!Hát nem is igaz,amit mondott,mert a gyerekek egész végig lestek!És ez a ,,szőrös" beszólás nekem...

Milyen szőrre gondolt?!xDDD

OTT LENT?! 

És mi az,hogy ,,máshol"?!

Sztriptízbár?!Esetleg az ágy?!

Na,jó,azért ez a beszólás kemény volt!!!!xDDD

Am meg utána olyan kedves volt a gyerekekkel,pedig addig végig ült,és akármit mondtak neki,le se szarta,és kurvára nem érdekelte őt az a két gyerek...

Félreértés ne essék,nem vagyok rasszista,meg nem szidom a cigányokat...Lehetett volna ez a nő fehér is,nem ez a lényeg!

Hanem az,amit mondott!!!

#vattacukor 



Orbitális baromságainkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin