Húzóckodó

43 14 2
                                    

Tesi órán,megint a terem másik felébe vonultunk #nutella-val,amikor megláttuk a bordás falon lévő húzóckodót.(a fenti képen láthatjátok,mire gondolok)

Arrébb akartuk tenni,hogy egymás mellet legyenek,mivel azon akartunk ,,edzeni" .

Ehhez oda vittünk az ugró szekrény tetejét(szopóládátxDD),majd ráálltunk,és ketten próbáltuk levenni.

Viszont a húzóckodó túl nehéznek bizonyult nekünk. Ahogy levettük,elkezdett hátra húzni minket,mire #nutella egyből elengedte,és persze nekem is mondta akkor,viszont én 1-2 másodperccel később engedtem el,és ezért a húzóckodó rá esett az egyik karomra,majd nagy zajjal magával rántott a földre.

Persze #nutella majd meg szakadt a nevetéstől,mivel az a fém húzóckodó eléggé vicces hangot adott ki a puffanásával.

Ezért úgy döntöttünk,elkezdjük dobálni.

Mindketten dobáltuk a húzóckodót felváltva,ami a legtöbbször meg is pördült a földön,amin nagyon sokat nevettünk.

Persze Ági néni az óra végén amikor idejött,pont hallotta a nagy zajt,mire csak annyit mondtunk,hogy ,,véletlen" elejtettünk.

Ági néninek elég volt ez a válasz,szóval ott is hagyott minket,mi meg még szórakoztunk egy kicsit a húzóckodóval.

Pár nappal később tesi óra után megint ezt csináltuk,de akkor Judit néni volt velünk,aki éppen jött be,és annyit látott,hogy forgok,kezemben a húzóckodóval,készen arra,hogy jó messzire elhajítsam.

Persze volt a dologhoz egy-két szava:

-Te meg mit csinálsz?!Még a végén magával ránt,és a fejedre esik!

Én mint ha mi sem történt volna,gyorsan letettem a sarokba a földre,mint ha ott lett volna,és ezzel Judit néni el is ment a teremből.

De mi persze még folytattuk ezt a szórakoztató időtöltést.

Ez egy hosszabb rész volt,remélem tetszett nektek,én #vattacukor admin voltam,sziasztok!:)


Orbitális baromságainkTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon