~ 25. ~

30 6 3
                                    

Krasz. Jedno słowo a aż tak dużo problemów. Krasz - określa się tak osobę która baaaardzo ci się podoba , ale raczej nigdy nie będzie razem. Właśnie NIGDY. Trzeba się z tym pogodzić, i nie zasmucać. Tak ja wiem jakie to trudne też miałam krasza. Ale nie zasmucałam się tylko wyznałam mu miłość. Zaskoczył mnie bo on też mi powiedział że mnie kraszował , więc staliśmy się parą. Jak zerwaliśmy byłam tak smutna , myślałam że się zabije, wytykałem sobie wszystkie nie doskonałości , i że to moja wina. Ale dzięki pomocy moich wspaniałych przyjaciółek wyszłam z tego. Dlatego mam dla was 3 dobre rady : nie zabijaj się gdy twój Krasz cię nie kocha , albo zarwałaś z idealnym chłopakiem , głowa do góry znajdziesz innego, jesteś śliczna :) , Nigdy nie bój się powiedzieć osobie w której się zakochałaś , że ją kochasz, nam się zawsze wydaje że druga osoba nas nie kocha , boimy się odrzucenia , dlatego nawet nie próbujemy , ale nie wiesz czy druga osobie też się boi dlatego nie powie np. Że cię kocha , i ostatnia rada , zawsze gdy jesteś załamana , świeżo po zerwaniu miej zawsze przy sobie najlepszych przyjaciół oni zawsze wiedzą co dla ciebie najlepsze , zawsze pocieszą na duchy , dzięki nim poczujesz że warto żyć właśnie dla nich , PRZYJACIÓŁ .

Wyżalenia Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz