Początki

22 2 0
                                    

Tymon jest licealistą na pierwszym roku, jego wynik w nauce są zadowalające i nie ma problemów związanych ze szkołą. Gdy wraca do domu uczy się do późna po czym idzie spać by powtórzyć dzień dokładnie tak samo. Nigdzie nie wychodzi z przyjaciółmi, nie spotyka się z nimi poza szkołą. Jest raczej cichy i tajemniczy, woli słuchać ludzi niż cokolwiek mówić. Kiedyś jednak było inaczej. Była to bardzo wesoła, towarzyska i uśmiechnięta osoba. By go zrozumieć trzeba poznać jego historię. Dlatego cofniemy się siedem lat wcześniej.


28 lipiec 2007 rok - Wakacje

Jeden dzień przed dzień przed siódmymi urodzinami Tymka

Było wtedy bardzo ciepło Tymek razem z młodszym bratem Romkiem bawili się na podwórku. Bo dłuższym czasie zabawy mama zawołała ich do domu na lody. Tymek i Romek uwielbiali lody, mogliby jeść je w nieskończoność więc szybko popędzili do domku. Mama dała im po kubeczku lodów i łyżeczki. Chłopcy zadowoleni podziękowali i szli w stronę drzwi by wyjść na zewnątrz lecz rodzic kazał zjeść w domu co było dla nich zaskakujące ponieważ zawsze jedli lody w ogródku. Gdy skończyli to jeszcze przez chwile rozmawiali z mamą aż nagle ktoś zapukał do drzwi. Mama poprosiła Tymka by otworzył. Zbliżył się do drzwi nic nie podejrzewając, pociągnął za klamkę i uchylił drzwi. Ku jego zaskoczeniu to był jego tata który uśmiechnięty trzymał na smyczy psa. Cóż to była za niespodzianka, radosny Romek podbiegł szybko do Tymka by przyjrzeć się zwierzęciu. ,,To nasz nowy piesek'' powiedział tata po czym dodał ,, Wszystkiego najlepszego Tymuś''. Spuścił go ze smyczy po czym cała rodzina obserwowała jak pies obwąchuje podwórko. Tymek był niezwykle zadowolony wręcz skakał z radości. Tata powiedział do Tymona ,,Ona ma na imię Memoria*, będziemy o nią dbać, jest teraz członkiem naszej rodziny''. Pies podbiegł szybko do zgromadzenia i wskoczył na Tymka liżąc go po twarzy. Od tamtej chwili Tymek spędzał każdą wolną chwilę z Memorią.


*memoria - (z języka łacińskiego) pamięć, wspomnienie

,,Memoria''Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz