Tymek i Robert niesamowicie cieszyli się nowym psem. Spędzali z nim mnóstwo czasu, uczyli sztuczek i opiekowali się nim. To były najszczęśliwsze lata Tymona. Grom wyrósł na silnie zbudowanego psa, ale nadal był przywiązany do ludzi jak malutkie dziecko. Memoria była już o wiele starsza.
19 październik 2012 rok
Przeprowadzka. Tymon ma 12 lat
Czas było pożegnać dawne życie w mieście w domu rodzinnym. Tymek razem z bratem i rodzicami wyprowadzali się na wieś. Wszyscy się cieszyli. W końcu mieszkać na swoim, mieć więcej przestrzeni. Pierwsze dni w nowym domu były wspaniałe dla każdego. Psy mogły biegać sobie luzem po wielkim podwórku. Goście często przyjeżdżali na grilla. Wszystko zapowiadało się wspaniale. Po dłuższym czasie trzeba było zrobić remont domu. Chłopcy pomagali rodzicom jak tylko mogli. Lecz czekało ich dużo pracy.
20 sierpień 2013 rok
Kończą się wakacje. Tymon niedługo zacznie chodzić do nowej szkoły
Tymek miał już 13 lat. Za parę dni pójdzie do gimnazjum. Żal mu było żegnać się z wakacjami spędzonymi w nowym domu. Spędzonymi razem z rodziną. Całe wakacje zajmował się jego ukochaną Memorią i Gromem. Te psy były z nim zawsze. W te wakacje poznał nowego kolegę Damiana który był jego nowym sąsiadem. Damian bardzo dobrze dogadywał się z Tymonem który szybko go polubił. Całe wakacje jeździli na rowerach i wyprowadzali psy chłopaka.
Memoria biegała za nimi wszędzie. Obojętne jej było czy szli na szosę, łąkę czy do lasu zawsze chciała być obok Tymka. Grom bał się samochodów dlatego rzadko brało się go na spacery poza lasem lecz był na tyle tchórzliwy że bał się wchodzić do gęstszych krzewów.1 wrzesień 2013 rok
Pierwszy dzień szkoły
To był początek czegoś nowego. Tymon trafił do klasy z osobami których w ogóle nie znał. Miał nadzieje że szybko się zadomowi i znajdzie przyjaciół. Musiał zaczynać wszystko od nowa lecz nie przejmował się tym za bardzo. Większość osób pomyśli że to dziwne ale Tymek z każdych problemów żalił się swoim psom. Nikt o tym nie wiedział. Potrafił z nimi rozmawiać bardzo długo, oczywiście gdy nikt nie patrzył. Chłopak czół się tak jakby mu odpowiadały, tak jakby je rozumiał i tak jakby one rozumiały jego.
Minął rok szkolny. Był on bardzo ciężki. Nowa szkoła, nowi nauczyciele, nowi znajomi i jego pierwsza miłość z którą nie wyszło. Przez ten czas działo się bardzo dużo. Tymon dawał sobie z tym radę jednak gdyby nie jego ,,słuchające'' psy byłoby dla niego to jeszcze cięższe.
16 kwiecień 2015 rok
Tymon chodzi do drugiej klasy gimnazjum.
Tymon szczęśliwy chodzi do szkoły. Wie że ma oparcie w Memorii i Gromie. Memoria spędzała z nim godziny i nigdy nie wydawała się być zmęczona gadaniem Tymka, Grom wprost przeciwnie, mimo że przez jakiś czas słuchał to potem zaczynało mu się nudzić ale zawsze próbował pocieszać chłopca. Wtulał się w niego i nalegał
żeby go głaskać, kładł mu się na kolanach, uwielbiał to. Wkrótce Memoria oszczeniła się, już trzeci raz, Szczeniaki były malutkie i zabawne. Chciało się jeszcze częściej przebywać z psami. Było ich sześć każdy z rodziny niesamowicie się z nich cieszył. Jednakże wszystko co dobre szybko się kończy.24 czerwiec 2015 rok
Szczeniaki zostały oddane.
Mimo że rodzina Tymka uwielbiała psy nie mogli sobie pozwolić na trzymanie ośmiu takich łobuzów na podwórku. Szkoda było się z nimi rozstawać.
CZYTASZ
,,Memoria''
Proză scurtăHistoria o przyjaźni człowieka z psem. Wydarzyła się ona na prawdę. Imiona bohaterów tak samo jak i psów zostały zmienione tak samo jak i daty w których toczyła się akcja. Z góry dziękuję za przeczytanie. Moja ,,Memoria'' zostanie w mojej pamięci n...