evlenme teklifi

268 12 5
                                    

Gözlerimi açtığımda hastanedeydim "D" de başımın ucunda elleri mi tutmuştu. Peki ya bebeğim nasıldı? Bebeğimi sordum "D" bebeğimiz iyi ama bundan sonra fazla yorulmak yok, hep benim yanımda olacaksın diğer türlü neler oluyo görüyoruz dedi bana! Bence artık oda pişman olmuştu bana yaptıklarından biz çok uzun süre ayrı kaldık artık yeter di bu ayrılık biraz doğruldum o bnm elimi tutmuştu bende diğer elimi onun elinin üzerine koydum dudaklarından öptüm affettim seni dedim ve seni çok  seviyorum DOĞAN("D") dedim. Oda bana seni seviyorum dedi çok mutluydum yanımda canımdan çok sevdiğim adam karnımda ise ikimizin bebeği keşke ailemde yanımda olsalardı ama onlar beni çoktan unutmuşlardı. Neyse hastaneden çıkma vakti gelmişti. Doğan kalkmama yardım etti kolumdan tuttu çantamı aldı ve arabaya bindik. Hemen eve gittik  kendimi çok iyi hissediyordum. Biraz dinlenmem gerektiğini söyledi hayır iyiyim ben sen otur ben bize birşeyler hazırlıyım hayır olmaz bugün herşey benden demezmi ooo dedim şaşırtıyosun eeee bundan sonra böyle aşkım dedi peki tamam öyle olsun dedim. Ben koltuğa oturdum tv açtım izliyordum doğan dan hiç ses gelmiyordu merak ettim neyapıyordu sessizce mutfağa girdim yoktu seslendim Doğan Doğan diye arkamdan bir anda sarıldı bana duvara sıkıştırıp yüzümü çevirdi elinde bir elbise kırmızı bir elbise vardı bunu giyinmemi ve hiç soru sormamam gerektiğini söyledi.tamam dedim odaya gidip giyindim. Saçımı, makyajımı yaptım.içeri geldim ışıklar kapalı, bizim şarkımız sadece mum ışıkları aydınlatıyordu içeriyi. Masanın üzerinde ve yerler de gül yaprakları vardı elimden tuttu biraz dans ettik. Sonra masaya oturttu sonra elini ceketinin cebine koydu cebinden kırmızı küçük bir kutu çıkarttı sanırım bu bir evlenme teklifiydi.kutuyu açtı ve bir kaç güzel söz söyledikten sonra benimle evlenirmisin dedi?? Hiç düşünmeden evet evet seninle evlenirim dedim.ayağa kalktık yüzüğü taktı parmağıma ve dudaklarıma yapıştı deliler gibi öpüyordu dudaklarımı,boynumu, omuzlarıma kadar.yemekleri getirdi yemek yedik hepsi çok güzel olmuştu. Sonra beraber masayı topladık. İçeri geçip oturduk.elbise zaten kısaydı karnım ve kalçamdan dolayı daha bir kısa olmuştu. Doğan dahada bir yakınlaşıp seni çok özledim dedi, kokunu,tenini özledim sevgilim dedi bana bende çok özlemiştim. Hayır diyemedim öpüşmeye başladık kucağına oturttu beni (hamile bile olsam kilo almamıştım)bacaklarımda ellerini gezdirdi,karnım,göğüslerim yavaş yavaş aşağıya iniyordu elini tutum bu kadar yeter dedim ilerisi bebek için tehlikeli olabilirdi zaten daha yeni bugün hastaneden çıkmıştım. Sonra uykum çok vardı bana yardım etti elbisemi çıkarttı rahat bişeyler giyindim. Yatağa uzandım ellerimden tuttu, başını boynumun altına koydu epey bi bakıştık. Sonra bacaklarımı bacaklarının içine geçirdi. Sımsıkı sarıldı bana öylece uyumuşuz.

BENİ KALBİNE SORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin