(Gogeta bolygóján élő faj)
Sok évvel korábban, Gogeta születése napján.
A Vichtorie egyik nagyobb városában, ahol virágzott az élet. Rengeteg ház, emeletes lakások, és a bolygó lakói népesítették be az utcákat. De figyelmünk megáll ott, ahol két férfi vitatkozott egy kórházszerű létesítmény előtt.
???:De Zen! Nem engedheted, hogy ennek a nőnek a gyermeke életbe maradjon! Tudod milyen az ő fajtája!
Figyelmeztette.
Zen:De Greanna mást tanúsított a hozzáállásaival. Több lakost is megmentett, beleértve a te hátsódat is Deren!
Deren:Zen...! Nem egy tanúm van arra, hogy csak kihasznál téged, és mindannyiunkat! Te vagy a bolygó legelitebb katonája... és ha a gyerek megszületik, a te erőd fogja örökölni, és azét a csillagharcosét! És ha az a félvér gyerek harciereje elér egy bizonyos pontot, elfogja vinni... és olyanokra képzi ki, hogy az univerzum bánhatja meg!
Zen:Elég Deren! Greannára sokszor bíztam életeket az elmúlt 3 év alatt, és sosem hagyott cserben! Mi van, ha ő kivétel, mint a társai?
Deren:Egy csillagharcos sosem lesz kivétel... de ha te életbe hagyod a gyereket... akkor majd mi gondoskodunk róla a többiekkel.
Zen:Ne merészelj hozzá érni a gyerekemhez!
Lépett közelebb dühödten Deren felé. Deren csettintett és több harcos jelent meg mellette.
Zen:Mégis mit jelentsen ez?! Katonák!
Deren:Sajnálom Parancsnok... a felsőbbség utasított arra, hogy öljük meg a születendő gyermekét.
Zen:Árulók!
Szorította ökölbe a kezét.
Zen:Csak a holt testem át kapjátok meg a gyerekem!
Majd ki gömböt idézett meg a kezében, és a katonákra dobta, akik szétszéledtek.
Deren:Katonák! Támadjátok a parancsnokot!
Katonák:Igenis!
A füstből Zen száguldott a katonák fele, akik lőtték őt Ki sugarakkal, de nem találtak célt. Zen az első katonának könyökkel ütközött az arcába, majd a maradékokat is szép lassan leütötte, mint a legyeket. Deren közben elindult az épület fele, ahol Greanna hamarosan szül. Mielőtt az épületbe ért volna, Zen előtte állt.
Zen:Egy lépést se tovább Deren! Vagy itt helyben megöllek!
Deren:Csak rajta! Aztán viseld a következményeket!
Zen:Rohadtul nem érdekel, mi történik azután! De az én gyerekemet nem kapjátok meg!
Deren ekkor ki labdát lőtt Zenre, aki félre ugrott, de áruló barátja ismét elindult a kórház épületébe, a gyerek kivégzésére.
YOU ARE READING
Dragon Ball BT
Fanfiction(Első rész.)Ez egy Dragon Ball Fanfiction. A GT után folytatódik. Új csillagharcosokkal, és újabb Kalandok. :) Bár nem Son Gokuval és Vegitával fogjuk kezdeni.