Hatodik Fejezet: Draynor Átváltozása

85 5 0
                                    

Másnap Gogeta Draynorral és Livivel szembe állva nézte őket csípőre tett kezekkel.

Draynor:Nos... mikor kezdjük?

Gogeta:Én most csak nézni foglak titeket, mivel egymás ellen harcoltok ma.

Draynor:Ez biztos Gogeta? Nem verném el...

Livi:Ne féltsél engem... inkább magadat, hogy ne rúgjalak jól seggbe!

Draynor:Öhm...

Vakarta a tarkóját, mikor azonban nem figyelt, Livi állon ütve felrepítette az égbe. Draynor nem is egyszer megpördült ahogy egyre magasabbra került.

Livi:Csajos erő!!

Kiáltotta nevetve. Aztán Draynor fejre érkezve landolt Livi háta mögött nem messze. Gogeta csak hevese vigyorgott.

Gogeta:Ez igazán szép volt!

Livi leporolva kezeit Draynorhoz fordult, aki fejét fogva kelt fel hirtelen, és ujjal mutogatott mérgesen Livire.

Draynor:Ez nem ért, mert nem voltam felkészülve!

Livi:Csak ugyan! Ahogy Gogeta mondaná... "mindig legyél készen egy váratlanra is!"

Gogeta csettintve Livire mutatott.

Gogeta:Bingó...

Draynor:Akkor kezdjünk bele igazán!

Engedte ki erejét, majd Livi is.

Draynor:Mivel megvolt a hölgyeké az elsőbbség... jöhet...!

Indult meg Livi fele szökkenve.

Draynor:...A fiúké a dicsőség!

Nevette, majd Livi is elhelyezkedve, neki lendült.

Draynor és Livi közép úton találkoztak. Az első ütést ezután Draynor adta Livinek, aki oldalazva kikerülte, majd ki gömböt gyűjtve a kezébe Draynor hátába nyomta. Nagy sebességgel szállt előre, de belemarkolt a földbe és így megállította magát.

Gogeta:Nem volt rossz Livi. Draynor, szedd össze magad!

Kommentálta a harcot. Draynor ránézett, mikor kiegyenesedett.

Draynor:Most kezdek belelendülni.

Gogeta csak bólintott. A Csillagharcos kiropogtatta a nyakát, majd ezután a kezeit, és vérmesen elmosolyodott.

Draynor:De most kipróbálnák valamit.

Livi:Csak rajta.

Ekkor Draynor vérmesen vigyorogni kezdett. Lábait beterpesztette, majd kezeit ökölbe szorította maga mellett. Ordítani kezdett, miközben ereje határait feszegette. Az erek kidudorodtak a fején, majd az izmai is robbanásszerűen megnőttek. Gogeta és Livi meglepett tekintettel figyelte mindezt. Haja közben Draynornak néha beszőkült. Ezután vicsorogni és morogni kezdett, és a homloka verejtékezett. A talaj berepedezett alatta, majd megint elordítva magát az ég fele átváltozott szuper harcossá.

~Gogeta:Szóval ez lenne...

Gondolta magában.

~Livi:Valóban hasonlít Gogetára...

Lépett egyet hátra és a szája elé rakta a kezét.

Draynor:Sikerült... végre...

Lihegve vigyorogta.

Gogeta:Igazán remek Draynor.

Lépett egy kicsit előrébb felé.

Gogeta:Akkor folytassuk tovább úgy az edzést, hogy ellenem próbáld ki az új erőd Draynor.

Dragon Ball BT Where stories live. Discover now