Második Fejezet: Az Ultimate Feltűnése

200 4 3
                                    

Vichtorie bolygó azon a pokoli napon. Gogeta éppen járőrözött Tiffanyval valahol a bolygón. Tiffany rettentően különböző faj volt, ahogy rápillantunk. Bőre rózsaszín, haja csápokban vegződőtt, ami hosszú volt, és leért a derekáig. A szemei feketék. Gogeta tényleg ide tartozhat? Nagyon más volt, mint a bolygón lévő lények bármelyike. De elfogadta, hogy ő teljesen más. Igaz különbözik, de itt nőtt fel. Apja, és mindenki más azt felelte mindig, mert az anyja más volt. De sosem tudta ki is ő valójában. Anyja születése után meghalt. Elvileg egy csatában hősként múlt el. Tiffany lehajtott fejjel sétált Gogeta mellett, de néha-néha rásandított Gogetára. Ők ketten gyerkkoruktól kezdve jó barátok voltak. Gogeta mindig védelmezte őt. A csendet megtörve Tiffany szólt elsőnek.

Tiffany:Mondd Gogeta...

Gogeta:Hm? Mi az?

Nézett rá mosolyogva.

Tiffany:Hallottál e a mostani nagy fenyegetésről az univerzumban?

Gogeta:Mi? Öhm... nem... nem.

Rázta meg a fejét.

Tiffany:Értem...

Mosolyogta meg Gogeta zavarodott arc kifejezését.

Gogeta:Miért? Történt valami?

Tiffany:Hát... Volt olyan mendemonda a faluban, hogy egy csillagharcos elpusztított jó pár bolygót.

Gogeta meglepetten felhúzta a szemöldökét, miközben Tiffanyra nézett.

Gogeta:Egy csillagharcos? Biztos igaz ez? Úgy tudtam, hogy elpusztították a fajukat.

Tiffany: Nem az összeset. Vannak túlélök. Elvileg ennek a harcosnak a neve Savior.

Gogeta:Savior... érdekes egy név egy pusztító csillagharcoshoz.

Gondolkodott el, ahogy állára rakta egyik kezét.

Tiffany:Igen... de mondd csak, apád miért ment egyedül körbe nézni a bolygón?

Gogeta:Nem tudom... de megnézem őt.

Tiffany:Oké! Itt várlak addig.

Mosolyogta, közben Gogeta bólintott felé, majd elrepült az apja irányába. Mikor Gogeta elment Tiffany egy árnyékot látott elsuhanni felette. Felnézett, de semmi se volt már ott.

Tiffany:Hm? Ki van ott?

Fülét gonosz nevetés ütötte meg a háta mögött, majd hátra nézve lesokkolva látta, akit látott. Szíve a torkában dobogott, ahogy megérezte az erejét, homloka verejtékezett. Savior állt vérmes gonosz vigyorral az arcán vele szembe.

Savior:A végzeted!

Ezután már csak egy ordítás hagyta el Tiffany száját. Gogeta az erdő felett repülve kereste az apja energiáit, majd hirtelen kidülledt szemekkel érzett meg egy nagyobb erejű KI-t.

Gogeta:Ez a hatalmas energia...

Miután kimondta egyből gyorsabb sebességre kapcsolva repült tovább, majd leszállt az erdős rész sűrűjében.

Gogeta:Innen jött.

Nézett körbe, majd elindult.

Gogeta:Az előbb még erre éreztem...

Oldalra tekintett, és arra már a fák kicsavarodva voltak. Elindult abba az irányba, majd megállt és a látványtól földbe gyökerezett lábbal nézett előre, és remegett.

Gogeta:Itt... itt... itt meg mi történt?

Azon a ponton, hatalmas természeti katasztrófában érezte magát. A fák kihaltak, és lángokban égtek. Kisebb nagyobb kráterekkel sérült azon a helyen a bolygó felszíne. Lélegzetei körbe nézve a helyszínen, mélyek voltak. Megpillantva valamit, megállt még a levegő is benne, és homloka is verejtékezni kezdett. Egy lény feküdt tőle nem messze az egyik lyukban. Odarohanva látta meg, hogy az nem más, mint az apja.

Dragon Ball BT Where stories live. Discover now