Egy két hónapi mindennapos edzésekkel később. Gogeta épp vigyorogva védett ki Livitől alkarral egy ütést, mikor egy robbanásra figyelnek fel a távolból. Mind a ketten kizökkenve az edzésből a gomolygó füst fele tekintettek.
Gogeta:Hát ott meg mi történt?
Livi:Nem tudom...
Gogetának ekkor Savior arca futott át az agyán, és ledermedt.
Gogeta:Remélem nem...!
Engedte ki erejét, és elindulva száguldott az égen.
Livi:Gogeta!
Eredt utána.
~Gogeta:Remélem, nem ő! Savior...!
Gondolta magában, majd lassan landolt a falu előtt. Nemsokkal mögötte Livi is.
Gogeta komoran ránézett.Gogeta:Maradj mögöttem...
Livi:Oké.
Kezdtek el sétálni a lerombolt faluba. Livi szorosan Gogeta mögött jött, míg ő kereste a tettest, aki ezt tette. Hirtelen hangokra figyelt fel, amik kiabálások voltak.
"???:Kapd el!!"
"???:Ezt nem fogod megúszni! Te szemét!"
Gogeta rohanni kezdett a hangok irányába, majd befordulva egy ház mellett, megtalálta a hangok forrását. Több tucat őrharcos fogott le egy embert.
Draynor:Ereszetek el!! Azt hiszitek fogva tarthattok még abba a szörnyű kelepcében?!
Vonaglott a szorításokban. Gogeta egy mély levegőt véve kifújta azt. Talán megnyugodott, hogy nem Savior támadt rájuk.
Livi:Megint kiszökött?
Nézett előre.
Gogeta:Úgy tűnik... de az őrök urai a helyzetnek.
Tette karba a kezét.
Livi:Igen.
Draynor fogát csikorgatva nézett Livire és Gogetára, akik megvetéssel teli tekintettel nézték őt. Hirtelen szabadjára engedve auráját lerázta magáról az őröket. Liviék arcukat takarták az energiától, majd látták hogy Draynor feléjük igyekszik.
Draynor:DÖGÖLJETEK MEG!!!
Ordította, és vette célba Livit, aki kitágult szemekkel tekintett előre. Gogeta Livi elé állt, és kivédte Draynor ütését alkarral.
Gogeta:Hozzá ne merj érni, vagy meghalsz!
Draynor hátra szökkent, majd harcipózba állva nézte Gogetát.
Gogeta:Livi, segíts az őrökön, amíg én vele foglalkozom.
Livi:Értettem.
Indult meg futó lépésbe a harcosokon segíteni.
Draynor:Bolond!
Dühöngte.
Gogeta:Én lennék bolond? Minek szabadultál ki? Akkor fájdalommentesen ücsörögnél a börtönben tovább.
Draynor:Egy csillagharcost, nem tarthatnak fogva!
Gogeta megszeppenve nézett Draynorra. Ám úgy tűnik nem hazudik, mivel neki is olyan majomfarka volt, mint Saviornak. Habár nem úgy nézett ki. Draynor csak alap formában volt.
Gogeta:Csillagharcos? Szóval te is az vagy?
Draynor:Igen! Csak nem ismered a fajtánkat?
Nevette.
YOU ARE READING
Dragon Ball BT
Fanfiction(Első rész.)Ez egy Dragon Ball Fanfiction. A GT után folytatódik. Új csillagharcosokkal, és újabb Kalandok. :) Bár nem Son Gokuval és Vegitával fogjuk kezdeni.