Smeta mi svjetlost koja je tačno na mom licu.Gdje se nalazim? Šta se desilo?Podižem ruku sa namjerom da sakrijem oči od iritantne svjetlosti,ali na pola puta nešto me zaustavi.Velika,mišićava ruka zaustavlja mi ruku na pola puta i povuče je nazad na krevet.Ok,tek sad mi ništa nije jasno.
Pokušam otvoriti oči ali ne uspijem,nešto kao da mi ne da da ih pomaknem.Iz trećeg pokušaja kapci se malo podignu,te toliko da vidim crnu kosu i sive oči kako me intenzivno i zabrinuto posmatraju.
"Kretenu",pozdravim ga promuklim sanjivim glasom.Pokušavam izvići ruku iz njegove,ali kada vidim da je to uzalud podižem drugu ruku i stavlja je na oči."Šta se desilo?".
"Princezo,onesvijestila si se kada si vidjela novine,posebno onaj naslov za obnovu naše veze,tako da sam te donjeo u sobu.I uhvatio prije nego što si razbila glavu",rekao je igrajući se mojim prstima,povremeno spuštajući lagane poljubce na ruku."Usput,više preferiram Nikolas ili Nik, kako ti je lakše."
"Dora",na taj njegov nadimak odmah sam ga pogledala ,znala sam da je nešto ozbiljno"zar su te toliko pogodili ti naslovi u novinama,posebno onaj o našoj vezi?".Dok je on govorio moje oči su polako klizile sa njegovih na bijeli pokrivač ispod nas.Ne želim da to ponovo proživljavam. olako sam ponovo pogledala u njegove oči blago odmahujući glavom.Polako sam proučila svaki milimetar njegovog božanskog lica i tek kada sam se uvjerila da ga moj odgovor neće naljutiti odgovorila:"Mislila sam da će to tebi smetati, ali i sam znš da je dio toga istina. Ja i ti to ne možemo promijeniti a znali smo da će istina isplivati kad tad.I žao mi je ako sam to potaknula.". Spustila sam pogled na naše isprepletane prste .Jednom je rukom stegnuo moju prinoseći je usnama dok je drugom nježno podignuo moju glavu i nježnim glasom rekao:
"Nikada,ama baš nikada ne mogu ljutit na tebe,to dobro zapamti.Okey?",kada sam shvatila da čeka moj odgovor da nastavi,brzo sam klimnula glavom,na šta se on nasmijao.Rukom je prešao preko mog lica zaustavljajući se na mojim usnama.Ponovo mi je dignuo glavu te nastavo:"I nitko te ne smije povrijediti pa čak ni ja jer će loše završiti."
"Dora, mogu li te nešto pitati?",gledao me u oči tražeći u njima odgovor.Kada ga je našao nastavio je :"Da li bi mi mogla dati odgovor na...Ma zaboravi glupo je.",rekao je te spusto glavu gledajući u naše ruke.
Stavila sam ruku ispod njegove glave blago je podižući te prošaputala jedno tiho nastavi.
Kako i dalje nije progovarao upitala sam glasnije:"Kakvo pitanje , Nik?".
"Sada sam Nik, je li?",upitao je opet me gledajući u oči."Lako opet možeš postati KRETEN,ako hoćeš.I ne skreći sa teme.Pitanje?".
"Pitanje koje sam ti postavio prije dvije godine,na planini, klečeći.Da li se sjećaš pitanja?",pitao je sa nadom u glasu."Sjećam se planine,tebe i klečanja, ali se ne sjećam pitanja.",rekla sam ozbiljno iako sam htjela puknuti od smijeha.
Spustio je glavu povrijeđeno i izbacio donju usnu kako uvijek radi kada je tužan."Možda bi me trebao podsjetiti kako je glasilo.Hoćeš li,molim te?",na moje riječi glava mu se exspresno digla prema mojoj.Imao je zlobni smijeh na usnama zato što je shvatio moju malu obmanu.
Za tren oka našao se iznad mene sa usnama tik do mog uha.
"Znaš da nije dobro da me zezaš i izazivaš?",rekao je dubljim glasom doticajući mi usnama vrat.Naježila sam se ."A šta ćeš poduzeti povodom toga?",rekla sam grizuć usnu.Spusti oje pogled na mije usne te oblizao svoje.
"Ti znaš da tako samo povećavaš svoju kaznu?Budi spremna u 9 večeras,dolazim po tebe.Idemo na vožnju,da se malo potsjetiš.Danas nigdje ne ideš,ako izađeš novinari bi te rastrgali.I malo si blijeda,odspavaj malo.",ustao je sa kreveta pa mi ovlaš poljubio čelo pa usne.
"A ti?",upitala sam zabrinuto povlačeći ga za ruku.
"Mala, ne brini za mene,znam se ja brinuti za sebe.Samo mi ne stvaraj još jednu brigu na pameti i ne izlazi Okey?",klimnula sam glavom.Približio je moju ruku usnama te je poljubio.I sa jednim ćao ljubavi napustio sobu.
Uvukla sam se ispod pokrivača i okrenula na bok.I sa mišlju u šta sam se ovo uvalila utonula u san.Evo novog nastavka.
Uživajte
Vaša E.
YOU ARE READING
Voliš ti mene
RomanceŠta se desi kada se susretnu tonado i vulkan?Kada se mržnja pretvori u ljubavi i nađe se sreća u nesreći?Kakav je put pred Teom? Vaša E.